Selasa, 27 Oktober 2009

Abu Jahal Dan Abu Lahab Saudara Syed Ali Alhabshi

Ketua Umno Bahagian Cheras , Syed Ali Alhabshi akan menyibuk hentam Tok Guru Nik Aziz bila timbul isu dalam Pas. Syed Ali pernah gelar TGNA dah nyanyuk sikit masa lalu dan kini tuduh TGNA penghalang penyatuan Melayu-Islam gara-gara timbul isu 'pro-Umno' dalam Pas.

"Saya nak beri salam pada dia (Syed Ali) balik, biar dia faham perpecahan yang berlaku atas dunia ini berpunca daripada Nabi Muhammad atau berpunca daripada puak-puak Syed lawan Nabi Muhammad?"-TGNA

"Semua bapa saudara nabi adalah (keturunan) Syed. Syed ini kepala yang lawan Nabi Muhammad,"katanya ketika ditemui pemberita selepas persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan semalam.

Ujar Nik Aziz, beliau hanya menjalankan amanah sebagai umat Nabi Muhammad di muka bumi ini untuk menyampaikan ajaran Islam.

"Kalau dia cakap soal perpecahan jangan tuju kepada saya. Saya hanya tolong datuk nenek dia Nabi Muhammad. Dia yang melawan datuk nenek dia sendiri. Itu kena faham," tegasnya.-harakahdaily


Umno lagi teruk daripada Abu Jahal dan Abu Lahab sebab Abu Jahal dan Abu Lahab dilahirkan dalam keadaan kekafiran tetapi Umno yang mengaku memperjuangkan Melayu -Islam sanggup bunuh ulama di Memali dan tuduh Almarhum Ibrahim Libya sebagai penderhaka untuk kabui mata rakyat dan halalkan pembunuhan tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan