Sabtu, 19 Mei 2012

Selangor tumbang dengan bantuan pengundi Sabah

'Pas Selangor mempunyai bukti dan fakta kukuh mengenai komplot terancang di antara BN,Jabatan Pendaftaran Negara dan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR), dalam usaha merebut kembali negeri termaju itu daripada Pakatan Rakyat dalam pru13'-petikan akhbar Harakah keluaran terbaru edisi Isnin bil 1744.Sila beli untuk dapat fakta bukan auta.

Tengok apa yang dilakukan regim Umno-BN terhadap tuntutan rakyat maukan pilihanraya Bersih.Depa buat-buat pekak badakkk...tidak ada sebarang perubahan terhadap sistem pilihanraya di negara ini.Jika pilihanraya dibersihkan sudah lama regim Umno-Bn hilang Putrajaya!Regim Umno-BN jadikan polis barua mereka untuk terajang,sepak,pukul dan belasah rakyat yang hanya duduk bantah di Dataran Merdeka 28 April lalu sebagai bantahan terhadap sistem pilihanraya di negara ini yang amat kotor untuk pertahankan regim Umno-BN.

Apa tindakan pihak kerajaan yang ada apabila didedahkan Mat Bangla,Mat Myamnar ,Mat Indone dapat IC?Mereka senyap tak kata apa.Anak muda bangsa Cina yang meniaga barang lusuh kata kat saya ,"Nanti aar..kita punya anak satu sekolah dengan anak Mat Bangla,Mat Myanmar dan Mat Indone."

3 ulasan:

  1. baru tau ke. tu pasal bayak polis dan tentera dari sabah dan sarawak di tukarkan ke semenanjung. muka ngan nama macam melayu tp kristian gerenti undi umno. rasa-rasa yang tibai orang masa bersih 3.0 tu pn byk anggota polis dai sabah dan sarawak.

    BalasPadam
  2. dah lama tau. tu pasal banyak polis dan tentera dari sabah dan sarawak di tukarkan ke semenanjung. nama melayu, muka kelayu tapi kristian. gerenti undi Umporno. rasa-rasa yang pukul perserta bersih 3.0 tu kebanyakkan polis dari sabah dan sarawak la. Di perak pn ramai polis dari sana.

    BalasPadam
  3. sukun..kau mmg racist..babi laa ko..!!

    BalasPadam