Rabu, 2 Mei 2012

Apa kabar ustaz Nasa Ahli Majlis Syura Pas Pusat?

Sehari sebelum demo Bersih 3.0 dalam berita NTV7 media Umno jam 7 petang saya lihat komen Hasan Ali Tiga Jalur komen pasal Bersih 3.0.Apa yang keluar daripada mulut Hasan Ali memang dah diduga kerana beliau dah diterajang keluar daripada Pas.Mampoih pi la kat dia nak kata apa pun.

Tiba-tiba lepas Hasan Ali komen keluar muka ustaz Nasharuddin Mat Isa ahli parlimen Pas , ahli majlis syura Pas (Gambar) komen mengenai Bersih 3.0.Ramai orang Pas menyampah dengan komen ustaz Nasa mengenai Bersih 3.0 yang bersetuju buat Demo Bersih 3.0 dalam stadium.Saya dapat laporan ada pemimpin Pas ludah TV bila dengar komen Ustaz Nasa mengenai Bersih 3.0.

Murshidul Am Pas kata wajib turun demo Bersih 3.0.Presiden Pas juga bagi lampu hijau turun demo Bersih 3.0.Mereka membakar semangat ahli Pas dan penyokong Pas supaya hadir demo Bersih 3.0 tapi kenapa ustaz Nasa baling taik dan tabur paku di tengah jalan?

Saya tak tahu ustaz Nasa turun atau tidak demo Bersih 3.0.Sapa yang nampak ustaz Nasa dalam demo Bersih 3.0 tolong bagi tau.Saya juga dok tunggu apa komen ustaz Nasa bila tengok pihak polis yang 'naik sheikh' belasah rakyat sesuka hati walaupun sudah ditangkap.

Saya komen ni selepas demo sebab tak mau potong stim sebelum demo Bersih 3.0 berlangsung.

8 ulasan:

  1. ByebyeNasarudeeen2 Mei 2012 2:51 PTG

    pak misai,
    kenapa kau bangang sangat, gatal tangan nak tulis cerita mamak munafiq ini, akibat tulisan kau, aku loya dan termuntah.
    mamak ini dah lama keluar dari PAS, cuma tubuhnya sahaja masih dalam PAS, itu tektik beliau untuk menjahanamkan parti dari dalam.
    Dulu aku yang mengundi beliau sebagai Timbalan Presiden, beliau menang. Namun aku tak nak mengundi beliau pada pemilihan lepas, mengapa pula beliau merajuk?. Bukan sahaja merajuk bahkan mula menikam PAS dari belakang.
    Manusia ini telah diperkenalkan oleh Allah sebagai seorang manusia yang tidak ikhlas dalam perjuangan.
    .Nasib buruk dan bala' maha besar menimpa PAS adalah pemimpin munafiq yang hanya ingin menang dan dipilih sebagai ketua. Jika tidak terpilih, maka merosakan jemaah seolah-seolah jemaah adalah musuhnya.

    BalasPadam
  2. org macam ni..kasi kat hasan ali jer..buat apa simpan2...

    BalasPadam
  3. salah seorang penyokong tegar ug. tindakan beliau melayakkan beliau dipecat dari pas. apa lagi yang ditunggu oleh kepimpinan pas? masih bersikap macam bas buruk bergerak terhegehhegeh menyusahkan jemaah? beliau sudah menempa pemecatan apabila bermadah "tok guru bukan pas" demi menyokong perpaduang yang sangat digemari kepimpinan lama pas ganu. macam mana nak bertindak, kita satu kapal!! ha ha ha.

    BalasPadam
  4. walau mcm mn pun ustaz nasa tetap ustaz sy... sy doakan ustaz nasa ... kembali bersama perjuangan ... mmg manusia sentiasa diuji.. Allah maha tahu.

    BalasPadam
  5. mamat ni sepupu dengan Ustaz Nakasone..dua-dua talibarut DUMbNO sengaja diseludup masuk dalam pimpinan PAS.

    Bila kalah tunggu arahan dan ketika untuk kembali ke pangkuan Tuan pelesit.

    Tenguk muka dah tau..

    BalasPadam
  6. hahahhahaha ada juga dlm komen2 nak timbulkan isu UG agak2 empa hussin tu nak kaitakan dgn sape hehehe parasit tuuuuuuu

    BalasPadam
  7. dari dulu wa dah ckp sama lu org,tapi lu org kata wa tipu,wa tak wala pada pimpinan..lu org puji melangit nasa n the gang..skrg apa macam....lu jilat balik la lu punya ludah....nasib baik ada tulang besi yg lu org kata penyebar fitnat.lain kali ada otal pakai....jgn jadi mcm lembu,ada faham

    BalasPadam
  8. hangpa memang dah jadi serupa lembu dah pun...lembu Anwaq & Ambiga...

    BalasPadam