Rabu, 15 Jun 2011

Adakah Brahem Ali ada masalah mental?

Brahem Ali Presiden Perkasa semakin dilayan semakin menjadi.Tambah-tambah Brahem Ali rasa dia kebal daripada sebarang tindakan semata-mata kerana jadi kuda tunggangan Umno.Terkini Brahem Ali terus mencabar Demo Bersih 2.0 dengan berkata,

“Tunggu sehingga 9 Julai, kita akan lihat siapa ada sokongan terbanyak,” kata Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali selepas perbincangan meja bulat dengan wakil pelbagai pertubuhan bukan kerajaan malam tadi.

Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas ini berkata, mereka bukannya mahu mencetuskan huru-hara sebagaimana didakwa oleh pengkritik tetapi mahu menunjukkan pihaknya juga rakyat negara ini.

“Bersih ada agenda politik tersembunyi untuk mencetuskan huru-hara. Tiada justifikasi untuk mengerahkan ratusan ribu hanya untuk menuntut pilihan raya bebas dan adil apabila Suruhanjaya Pilihan Raya sudah menjawab semua perkara,” katanya lagi.

“Pendirian kami mudah... mereka berarak, kami berarak. Mereka batal, kami batal.

“Kami tidak mahu mereka mengatakan bahawa mereka melakukan ini atas nama rakyat. Kami juga rakyat,” katanya lagi.-Baca lanjut di sini.

Eloklah tu tiga Datuk T jadi kepala sebar video lucah yang hingga kini tak didakwa dan kini tiga lagi puak-puak mengarut ni Brahem, Zahrain dan Mat Bisol Kulim berganding bahu mahu jadi kepala pengacau demo aman Bersih 9 Julai.

Kadang-kadang terfikir juga adakah masa Brahem masuk wad hari tu beliau benar-benar sakit jantung atau tersilap masuk wad?Adakah Brahem yang semakin merapu ni ada masalah mental?

2 ulasan:

  1. ..d Mesir ari tu pun ada juga...golongan cam ni, tapi dah kerana kebangkitan rakyat! ...

    BalasPadam
  2. ....bukankah gagalnya Malayan Union dahulu, hasil dari demostrasi jalanan!!! Melayu sudah lupa...

    BalasPadam