Ahad, 21 Mac 2010

Mana lagi besar isu support Yahudi dan 16 september?

Umno rasa geli pungkoq , cacing ruman dan kerawit dok meremut-remut tak tentu duduk gara-gara dakwaan MP Permatang Pauh yang mengatakan kerajaan Umno-Bn support Yahudi Laknatullah .Sekarang ni pulak negara haram Yahudi tu tengah mengganas di Gaza membunuh umat Islam Palestine dan korban terbaru ialah berjumlah 12 0rang.

Sebagai tindak balas diungkit-ungkit pula cerita basi 16 september dengan tindakan akan mendakwa Ketua Pembangkang gara-gara cerita 'anjing upahan Umno' yang kecewa tak dapat projek melalui syarikat RM2.Umno akan buat laporan polis terhadap Anwar kerana peristiwa 16 september kaitkan Yang di Pertuan Agong.

Pemimpin Umno sedang berada dalam ketakutan akibat pendedahan demi pendedahan yang memalukan di Parlimen akibat salah laku buruk yang menyebut ada pemimpin Umno tertidur di meja kasino dan botol-botol arak jadi hidangan majlis ulang tahun perkahwinan.

Segala tohmahan tehadap Umno, Umno tak mampu nak menjawabnya, hanya mampu buat laporan polis sebagai pendinding jalan terakhir.Talian hayat Umno ialah laporan polis.Bagaimana pula dengan laporan polis yang dibuat pemimpin Pakatan Rakyat terhadap pemimpin Umno yang buat kecaman yang berunsur perkauman terhadap orang Cina dan India? Apa hasilnya ?

Berkaitan;
'Marathon' laporan polis siasat Anwar susulan dakwaan Zahrain?-Malaysian Insider
KDN serah pada Peguam Negara siasat dakwaan Zahrain-Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan