Isnin, 8 Mac 2010

Daging yang dah busuk tak boleh dibuat gulai

Laporan dalam mStar Online yang bertajuk:Pas sedia terima Zulkifli berbeza dengan laporan dalam Harakahdaily yang bertajuk Saya yakin Pas tidak akan terima Zulkifli. Kedua-duanya memetik kenyataanTuan Ibrahim Tuan Man Naib Presiden Pas.

Tak pa lah kalau nak nafi kata -kata dalam mStar tu tak betoi nafilah.Tapi kenapa kita teringin sangat nak ulas bagi rendang dan berbunga-bunga nak kutip daging yang dah busuk nak bawa balik rumah kita nak bagi anak bini kita makan?Lapaq sangat ka kita ni sampai daging orang buang pun kita nak kutip?Tak rasa takut ka kita bila daging orang dah tak mau makan tu kita ambik buat gulai ? Tak takut kena cirit - birit ka kalau makan gulai daging yang dah busuk?

Kalau Umno nak kutip Zul tu kutip pi la sebab Umno memang suka dengan benda-benda yang berbau najis sebab Umno dah dipenuhi taik.Tapi kita ni nak dok ulas bagi celaru pasai apa?Sat lagu tu sat lagu ni.Mana satu betoi?

Tu kalau nak terima si Zul tu selesaikan dulu masalah dalaman Pas yang libatkan Khalid Samad dan Hasan Ali yang didapati bersalah langgar disiplin parti tu bagi jadi elok balik.Ingat bila dah jatuh hukum dah selesai masalah ka? Tentu tidak.Kalau nak terima daging busuk takkan yang dah lama berjuang dalam Pas ni tak boleh dimaafkan atau diringankan hukuman bila dah dihukum?

Berkaitan;
Zulkifli Noordin intai Pas pula-Malaysiakini
Mahfuz:Pas tidak wajar terima Zul Noordin-Malaysian Insider
Zul Noordin cabar Wan Azizah letak jawatan,cabarnya di Kulim-Malaysian Insider

1 ulasan:

  1. Bukan setakat daging busuk, dah berulat pun. Orang Kulim Bandar Baharu dah meluat tengok muka dia. Gambar dia yang ada dalam bilik gerakkan parti dah kena bakar, hantar dia naik kelangit.

    BalasPadam