Khamis, 18 Mac 2010

Anjing Penyerang Bn , Pembunuh Altantuya

Setiausaha Agung PKR Saifudin Nasution melabelkan ahli-ahli Parlimen PKR yang keluar parti itu dan menyalak garang dalam Parlimen umpama 'anjing penyerang' BN .Kerja melawan hujah dalam parlimen oleh Umno sekarang dilakukan oleh ahli-ahli Parlimen Bebas untuk menghentam parti yang pernah mereka sertai.

Kata orang makan pun kat situ berak pun kat situ.Memang muka tak malu.Dapat jadi ahli Parlimen pun hasil usaha para pengundi yang melawan Umno-Bn yang pangkah mereka untuk menang.Punya nak tutup cerita 'bebai' sebab tak dapat projek berbekalkan syarikat modal rm2 lain pulak cerita yang keluar.

Kata Saifudin Nasution dalam laporan Malaysiakini musuh utama pakatan rakyat bukan puak 'anjing penyerang' BN tu tapi adalah Umno-Bn.

“BN adalah musuh politik utama kita. Kita berdepan dengan pembunuh Altantuya, kita menghadapi mereka yang merompak kekayaan rakyat dan kita berdepan juga dengan kerajaan yang mengamalkan rasuah,” katanya.

Saifuddin juga mendakwa dia didatangi oleh seorang anggota kanan MP Umno yang juga seorang menteri kabinet dan diberi amaran agar menghentikan membuat pendedahan yang memalukan Umno dan BN.

Menteri kanan itu dikatakan tidak senang dengan kenyataan Saifuddin di Dewan Rakyat semalam bahawa ada pemimpin Umno yang menghidangkan minuman keras pada ulang tahun perkahwinannya.

Saifuddin juga memberitahu Dewan Rakyat dalam satu lawatan yang dianjurkan oleh Umno ke amerika syarikat, seorang pemimpin parti itu tertidur di kasino dan gagal mengikuti rombongan berkenaan.

Berkaitan;
Selak - menyelak di dalam Dewan Rakyat-Penarik beca

1 ulasan:

  1. ish..ish..ish...xtakut ke depa yg melompat2 ni...takut lompat pertama kna sasaran lompat kedua jatuh tersungkur..pandai-paidailah fikir baik buruk..wawahua'lam

    BalasPadam