Isnin, 2 April 2012

Wanita Umno anggap Shahrizat macam lembu sakit kuku dan mulut?

Pedih memang pedihla tambah-tambah kalau luka tu dilumur dengan garam lagi la tak boleh tahan.Ketua Wanita Umno Shahrizat yang terpaksa lepaskan jawatan menteri dalam kabinet kini dipaksa pulak lepaskan jawatan Ketua Wanita Umno oleh gerombolan Umno termasuk Naib Ketua Wanita Umno Kamilia Ibrahim.Kata Kamilia Ibrahim "Saya tiada dendam peribadi dengan beliau. Lagipun kita sama-sama pemimpin Umno yang mempunyai matlamat untuk membawa parti menang pilihan raya," kata Kamilia.

Mengulas pandangan bahawa kenyataannya itu tidak menggambarkan perpaduan dalam Wanita, Kamilia berkata isu berkenaan tidak boleh dibiarkan begitu sahaja.

"Macam dalam perang, kalau ada seorang dalam pasukan tentera itu membawa penyakit yang boleh berjangkit dan mungkin melumpuhkan pasukan, adakah kita masih mahu terus bawa juga dia ke medan perang.Baca semua di sini.

Shahrizat sebelumnya dilaporkan berkata 'siapakah pemimpin Umno yang tiada masalah'.Biarlah Umno dan gerombolan bergaduh sesama sendiri.Kita rakyat mahu jadikan Umno-Bn pembangkang di parlimen selepas pru 13 nanti.

2 ulasan:

  1. nti marah lak mak lembu penang!!!

    BalasPadam
  2. mamu mamu marilah mamu kita lari tulukkan country melayu sudah bangunlah mamu. tak boleh tipu lagilah mamu.

    BalasPadam