Khamis, 19 April 2012

Khaled Noordin sokong lembu samseng serang mahasiswa di Dataran Merdeka?

Kata Menteri Pengajian Tinggi Khaled Nordin dalam Twitternya ,"Takde siapa pun suruh berkhemah di Dataran, bila berlaku apa2 perkara jangan tagih simpati."Beliau berkata demikian ketika mengulas insiden mahasiswa yang kena serang dengan kumpulan samseng lembu gerombolan.

Ini secara tak langsung Khaled Nordin sokong samseng yang serang mahasiswa di Dataran Merdeka malam tadi.Adakah Khaled Nordin yang upah samseng lembu tu untuk keronyok budak-budak tu yang hanya duduk dan lawan PTPTN?Semoga Allah SWT melaknat kerja jahat puak-puak setan Umno-Bn, pencacai dan barua yang makan upah jika mereka terlibat.

Seorang pelajar yang jadi mangsa amukan lembu gerombolan berkata,“Saya sedang tidur dalam khemah sebelum terjaga apabila muka saya ditendang dari luar,” kata penuntut sarjana Universiti Putra Malaysia (UPM), Nur Ruqayyah Abdul Rahman yang berpurdah itu kepada Keadilan Daily, awal pagi ini.Baca di sini.

Kita pun boleh kata balik kat Menteri yang bodoh sombong tu, "Kalau rumah dan keluarga Khaled Nordin kena rompak, kena samun, anak beranak dia ditimpa mala petaka sapa-sapa pun jangan simpati.Polis datang hanya cekak pinggang saja jangan buat apa!

Semasa pelajar Malaysia kena serang di luar negara,polis mereka cepat-cepat bagi bantuan. Pemimpin Umno sibuk nak tolong bagi bantuan macam-macam ni pelajar dalam negara kena serang dengan gerombolan lembu bodoh cakap macam ikut lubang taik!Orang macam ni lagi hina daripada taik babi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan