Khamis, 14 Februari 2013

PRU 13:Najib belum ready ..rakyat dah ready


Bubar Parlimen Bila Semua Sedia - PM
PAPAR: Pembubaran Parlimen hanya akan dibuat apabila semua pihak termasuk rakyat bersedia menghadapi pilihan raya umum, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.
"Parlimen akan dibubarkan apabila saya sedia dan bila rakyat dah sedia...sekarang ini tugas saya turun padang menerangkan dasar dan hala tuju yang dibawa oleh kerajaan BN (Barisan Nasional).
"Kita mahu rakyat faham satu undi untuk BN...satu undi untuk agenda transformasi negara dan satu undi untuk keamanan dan kestabilan negara untuk masa depan yang lebih cerah lagi," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Bersama Rakyat di Padang Pekan Papar, di sini, Khamis.
Najib yang juga Pengerusi BN berkata demikian ketika ditanya "bilakah beliau membubarkan Parlimen bagi memberi laluan kepada pilihan raya umum".
Apabila ditanya betapa dekatnya pembubaran Parlimen, beliau berkata: "Dekat dah, dekat dah, buat kerja dulu, jangan bimbang".-Bernama
Najib cakap corner-corner bila ditanya tarikh pru 13.Menggigil...Saya teringat Najib kata kepada penonton Psy Gangnam Style semasa sambutan Tahun Baru Cina di Pulau Pinang,"Are u ready for BN?" ,penonton jawab Noooo...!!!" Haha rakyat dah bersedia cuma Najib sorang ja belum bersedia.

1 ulasan:

  1. Tanpa nama 15 feb 2013 10.57 terpaksa diedit;
    PRmesti teliti voters list kerana nama seseorang yang berhak mengundi terdapat di serata tempat yang berlainan di seluruh malaysia dengan itu satu UNDIBAGIPARTIBABINEGARA bersamaan dengan 99UNDIjadi pu**mak najib dan EC anak sondol sudah bersubahat untuk jatuhkan PR LAngkaHterbaik ialah kita bawa pa**ng ke tempat UNDI POTONG UMNO MCA MIC kalau boleh kita b**uh rakyat asing yang berada di tempat undi AYUHPASTURUN

    BalasPadam