Rabu, 20 Februari 2013

Takkan maruah kita hanya sebotol kicap?

Gambar dari FB Ezwan Kamarul.Gerombolan layan kita macam ni ja..ingat otak Melayu otak kicap.Melayu Umno kaya raya harta bertimbun-timbun!Kita?Kita dapat sebotol kicap melompat sampai terselak kain.Tuihhh!

RM2juta konsert Psy gangnam style tapi tetap kata No for BN.Takkan kita boleh sebotol kicap nak pangkah dacing.Kita tak tau nilai duit dan maruah ka?

BN Menang lagi kroni kaya raya.Kroni ketawa besar banyak projek mega akan menyusul.Tolong BN tolong kroni.

3 ulasan:

  1. jgn hnya krn sbotol kicap kt undi bn..akhirnya slma 5 thun akan dtg kt mrana sbb undi bn.dok penuh poket sdiri..rakyat bg mkn kicap jek

    BalasPadam
  2. Aku amat suka tajuk posting ini.

    BalasPadam
  3. Kalau setiap barang letak logo bangsat ni tapi barang tersebut sentiasa ada diskaun 1malaysia sebanyak 70% maka aku bersetuju.

    Letaklah banyak2 logo bangsat tu. Beras, gula, tepung, ayam, daging, telur, sayur semua boleh letak.

    Kalau sekadar letak je... mampuih pi lah

    BalasPadam