Sabtu, 9 Februari 2013

Najib..samseng Umno ikut undang-undang ka?

Kata PM Najib nasihatkan parti yang lawan Umno-BN ,"Kita harap pihak pembangkang akan menerima keputusan rakyat dan tidak mencari alasan seandainya mereka tidak menang untuk huru-harakan negara.Menghormati undang-undang adalah prinsip asas dalam negara manakala perjalanan demokrasi menuntut kita untuk menghormati undang-undang,"-Utusan Meloya.

Pandai Najib bagi nasihat patutnya bagi tau kepada samseng Umno dan gerombolan jangan kacau ceramah Pas dan PR di Felda-Felda bukan menyibuk dengan perkara lain. Samseng Umno kacau ceramah PR ikut undang-undang ka?Samseng Umno ambik alih kerja polis dan buat provaksi tu ikut prinsip syaitan atau demokrasi?Samseng Umno sekat jalan dan tutup jalan halang pemimpin PR berceramah dalam Felda tu undang-undang yang Najib suruh ka?Pihak polis pulak didakwa bersekongkol dengan samseng Umno yang menambahkan kilo untuk samseng Umno lagi sakan buat kerja honar terhadap ceramah PR.


Kenyataan Najib juga jelas bahawa jika BN hilang kuasa maka akan jadi huru-hara yang sudah tentu akan dilakukan pihak Umno.

Kata blogger Tukar Tiub dalam blog beliau ,"Nak masuk ke perkampongan felda lagi dihalang bayangkan apakah pakatan rakyat akan dibenarkan ambil alih putrajaya?sila fikirkan soalan ini."

Baca juga;

1 ulasan:

  1. Dia ni tk pernah dngr khutbah jumaat kot.Khatib selalu brkata "saya brpesan kpd saudara2 serta diri saya" sewaktu menyampai kn khutbah.Sepatut ny dia berpesan kepada UMNO dn diri ny jg,agar menerima keputusan pilihanraya dgn hati yg terbuka.Tp hati aku kuat mengatakn,UMNO tk kn menerima keputusan pilihanraya secara baik,krn belum lg pilihanraya mereka dh mengganas di sana sini.

    BalasPadam