Isnin, 29 November 2010

Menara 100 tingkat tak perlu -Tun Mahathir

Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini memberi amaran bahawa rancangan kerajaan bagi membina bangunan 100 tingkat Warisan Merdeka akan menyaksikan lebihan hartanah dan ruang npejabat yang kini sudahpun melanda Lembah Klang.

“Jika anda bertanya saya, kita tak perlukan menara 100 tingkat itu,” kata Mahathir ketika menjawap soalan daripada hadirin pada persidangan 'Mengimbas Semula Wawasan 2020' di Kuala Lumpur.

"Saya lihat banyak papan tanda 'untuk dijual' dan 'untuk disewa' apabila saya bersiar-siar. Ini bermakna kita telah mempunyai bangunan yang mencukupi.-Malaysiakini Dr M:Malaysia tak perlu Menara 100 Tingkat.

Tun Mahathir bisa geramkam 'Bik Mama' yang mahukan Menara 1oo tingkat dibina. Bik Mama tak mau 'jambatan bengkok' yang Tun sangat sakit hati dengan Tun Lah sampai hari ni kerana batalkan jambatan bengkok ilham Tun Mahathir.Sampai hari ni Tun tetap mahukan 'jambatan bengkok' diteruskan pembinaannya.

Tun Mahathir tak berani 'serang' Bik Mama macam Tun 'serang' Tun Lah dan Khairy menantunya semasa Tun Lah berkuasa dulu.Mana lagi teruk 'Bik Mama' dengan Khairy yang Tun meluat?

1 ulasan:

  1. Toon Mahadey tak mau KLCC dikalahkan.....

    hahahahahaha......apa kata anak beliau yg dapat tender projek menara 100 tingkat nie.

    BalasPadam