Ahad, 19 Ogos 2012

Anjing MCA menyalak hina Islam ketika umat Islam mahu sambut Aidilfitri

MCA Selangor:Pilih kami ,kami akan halang jadi negara Islam
Pengerusi MCA Selangor, Datuk Donald Lim berkata jika Selangor dan negeri-negeri lain di negara ini dikuasai atau kekal di bawah pemerintahan BN, ia tidak akan menjadi negara Islam.

"MCA akan terus mempertahankan kepentingan orang Cina dan tidak akan membiarkan Selangor menjadi sebuah negara Islam," kata Pengerusinya, Datuk Donald Lim.

"Ini juga tidak akan berlaku di mana-mana negeri dan negara yang ditadbir oleh BN. Ini adalah janji kami kepada rakyat Selangor," kata Lim (kanan dalam gambar) dalam ucapan pembukaannya di konvensyen MCA Selangor hari ini

Satu contoh Islamisasi di Selangor di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat sekarang, katanya, ialah percubaan Majlis Bandaran Kuala Selangor untuk mengasing tempat di pawagam mengikut jantina.

Lim menggesa semua ADUN keturunan Cina di Selangor, khususnya dari Pakatan Rakyat, supaya menyatakan pendirian mereka terhadap cita-cita PAS untuk mewujudkan negara kebajikan Islam dan undang-undang hudud.-Malaysiakini

Jangan nak cabar-cabar soal agama Islam bukan kerja buat orang bukan Islam.Bagi kamu agama kamu bagi kami agama kami!
Ini hanya cakap kosong untuk ambil hati kaum Cina yang tolak MCA.Sudah banyak kali pemimpin MCA hina Islam tapi pemimpin Umno termasuk yang jadi penagih candu kepada Umno senyap tak berani buka mulut untuk kecam MCA .
Cuba tengok gambar di bawah;

5 ulasan:

  1. Umat Islam di Malaysia telah lama bertolak ansur dengan kenyataan biadap pemimpin2 MCA mengenai Islam..dulu Ling Liong Sik kemudian Chua Soi Lek dan kini Donald Lim...mereka bukan setakat cuba menghalang perlaksanaan Hudud di Malaysia tetapi memperlekehkan Hudud itu sendiri dengan kononnya Hudud itu tidak adil, kuno dan kejam...kita masih tertunggu2 pejuang unggul Islam kita Hassan Ali, Ibrahim Ali dan Ustaz Nasa untuk sekurang2nya bersuara memberi amaran dan teguran keras atau menjentik telinga pemimpin2 MCA ini (kalau betullah mereka ikhlas atau sememangnya Munafik???..Nauzubillah)..

    Wahai Najib..anda adalah orang yg paling berkuasa di Malaysia ketika ini...lakukan tugas awak sebagai pemimpin yg beragama Islam...jika tidak.. berjuta Muslim di Malaysia ini akan menuntut jawapan dari anda di Mahsyar nanti..Kiamat itu pasti...Gani Patail pun tak mampu utk menyelamatkan anda di Mahsyar nanti..

    Karpal mungkin juga biadap kerana cuba menghalang Hudud dilaksanakan di Malaysia tetapi beliau tidak memperlekehkan Hudud itu sendiri..Karpal bertindak di atas dasar bahawa Malaysia adalah negara sekular dan tidak sepatutnya melaksanakan Hudud..lebih kurang sama apa yang cuba dilakukan oleh Zaid Ibrahim dulu...Wallahualam bissawab

    BalasPadam
  2. Puak puak ni memang x sedar diri. Leni org islam masih lagi bersabar ..kerana tak mau terperangkap dengan agenda PENGKHIANAT NEGARA untuk menghancurkan keharmunian negara.. Kita tengah luka dengan kekejaman keatas keatas umat islam Rohingya dan ditambah lagi MCA, Patutnya puak ni tolong sejukkan keadaan bukan tambah. Memang jahat betul puak ni ..tiada timbang rasa. Nak berpolitik tapi bodoh dengan batas antara agama

    BalasPadam
  3. Pemimpin Cina ini dah melampau! Pernahkah Umat Islam mempersoalkan hukum atau perkara berkaitan amalan atau ehwal agama Budha, confusious atau lain-lain? Minta ulama atau orang yang berkuasa dari kalangan Islam keluarkan fatwa tentang Cina yang kurang ajar ini! Wahai ulamak jangan lah dok diam hayun tel** aje mendengar hinaan terhadap Islam dan hukumnya!kami ingin mendengar fatwa dari ulamak yang benar bukan jenis ulamak terompah kayu yang nampak kapal sink dan aje sedangkan donat Lim diam aje? Berkata dan berfatwalah secara benar. Dan takutkan Allah !jangan takutkan manusia atau manusia yang korup!

    BalasPadam
  4. tak habis2 para ahli politik hingusan beri komen di sini/blog2 bab hudud....salahkan mca salahkan dap dll lagi...!!! tapi tak pernah menyalahkan parti sendiri dan bangsa sendiri kerana tidak mahu bersatu maka org lain menghina agama suci kita...selagi kita berpecah dan mengkafirkan org lain inilah hukumannya...wallah hualam. "islam itu bersaudara dan membawa keamanan bukan ancaman tetapi segelintir puak telah mencomotkan islam kononya mereka yg terbaik tetapi hampas...

    BalasPadam
  5. iye, asyik salahkan orang kafir, dia mana faham, they should respect, but they don't understand what to respect, tapi kalau orang islam yang kata tak sesuai, kehabisan idea..atau zaman Nabi Muhammad s.a.w takda gilette utk bercukur..i mean it's better to be quiet than to make all sorts of statements..kan?

    BalasPadam