Khamis, 30 Ogos 2012

Malang kita dapat PM tak ada pendirian

TPM Muhyiddin mau segerakan pru 13 kot-kot BN menang lagi boleh jdi PM.Saya hanya mendoakan Umno-BN yang kini digelar Syaitan tumbang dalam pru 13.

Masihkah ingatkah kita PM Najib kata   "Rasanya esok saya nak menghadap Yang di-Pertuan Agong,"   semasa berucap dalam himpunan ualangtahun Umno ke 66 di Stadium Bukit Jalil bulan Mei yang lalu.

Hari ni Najib kata "Semangat nak bubar Parlimen...tengoklah dulu" semasa berucap di Baling.
Semasa berucap di Baling tu juga Najib begitu bimbang dengan tidak adanya kesepakatan dalam Umno yang dilihat semakin lemah dan kucar-kacir kerana perebutan dalam Umno untuk rebut jadi calon dalam pru 13.

Berbeza sungguh negara kita dengan negara luar kerana PM kita amat penakut dan flip-flop untuk umum tarikh pilihanraya.Hanya berani cakap loyar buruk depan ahli Umno, cakap sampai muka merah menyala berapi-api depan ahli Umno tapi sayang rupanya tak berani umum bila nak buat pru 13.

1 ulasan:

  1. sayakan dah kata najib tu pukimak no 1 dunia dai ada bini n0 3 rumah 100 juta dibelikan untuk pelacur murahan dan muda dengan wang rakyat EPF ini kita melayu sokong itu pudek buat apa lagi FUCK U NAJIB

    BalasPadam