Sabtu, 18 Ogos 2012

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Kepada semua penjenguk blog ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri setelah selesai mengerjakan ibadah puasa Ramadhan selama sebulan.Ini adalah hari kemenangan kita dan selayaknya kita bergembira dan menyambut hari kemenangan di 1 Syawal dengan mengikut syariat Islam bukan mengikut kehendak hawa nafsu kita.
Semoga puasa kita semua umat Islam diterima Allah SWT dan mendapat ganjaran yang berlipat ganda daripadaNYA.Disamping kita bergembira jangan lupa tunaikan kewajipan zakat fitrah dan ingatlah betapa ramai umat Islam di seluruh dunia yang menyambut hariraya dalam keadaan sengsara dan hadapi peperangan.

2 ulasan:

  1. Selamat hari raya . maaf zahir batin.Dari penjenguk setia 2M

    BalasPadam
  2. hai orang - orang islam selamat berhariya jangan ingat orang india dan cina tak baca halaman ini setiap hari saya melayari harahkah daily dan misai merah serta malaysiakini dan banyak website pakatan . saya masih ingat suatu masa dulu zaman saya langsung tak endahkan harakah kini setiap hari saya membacanya dan juga misai merah ini. kita manusia harap segenap rakyat berdoa untuk kemenangan pakatan, Dalam jiwa orang orang yang beriman jangan gadai nilai-niali ketohanan bertungkus lumuslah untuk membenamkan BN dalam pru .akan datang

    BalasPadam