Sabtu, 14 Mei 2011

Umno ada penyakit kelamin nak pakat dengan Pas pula

Tah apa jadi dengan blogger.com semalam sampai nak posting pun tak boleh.Ingatkan blog ni saja yang buat hal tapi dok tanya kawan-kawan kata hat depa pun sama tak boleh nak tulis apa pun.

Semalam saya terima sms yang berbunyi begini tentang ajakan Umno yang terus menerus ajak Pas bersama Umno;

"Umno memang jahat sungguh.Dia tu macam-macam penyakit kelamin dia ada.Tapi dok terjerit-jerit tak habis-habis suruh Pas tiduri dia (kongkek) dia."

Apa penyakit yang tak ada dalam Umno? Penyakit rasuah, pembohong, kaki fitnah, adu domba rakyat, jatuhkan maruah agama Islam, hina hukum Islam,kaki cipta macam-macam isu lepas tu Umno berlagak jadi hero selesaikan masalah yang ditimbulkan puak Umno dan media Umno.

Sebagai contoh media Umno dan blogger Umno kata orang Kristian mahu jadikan agama Kristian sebagai agama rasmi negara ini tapi bila isu tu jadi kalut dan gawat PM Najib terpaksa panggil paderi Kristian jumpa beliau dan Najib pun kata orang Kristiam di negara ini tak ada niat pun nak jadikan agama Kristian sebagai agama rasmi negara.

1 ulasan:

  1. Itu pun masih ada sebilangan ulama pas yg terlior tengok umno dan masih ada ulama yg terhegeh-hegeh memeluk presiden umno yg sarat dgn penyakit.

    GELI AKU TENGOK....

    BalasPadam