Selasa, 17 Mei 2011

Hakim Neraka

Akhbar tak berkala Suara Keadilan 16 muka depan dengan tajuk 'Hakim Neraka' mengulas isu Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur Zabidin Mohd Diah yang memerintahkan Anwar Ibrahim membela diri dalam kes liwat.

Bekas Presiden ABIM, Dr Muhammad Nur Manuty ketika mengulas tindakan Hakim Mahkamah Tinggi memerintahkan Anwar bela diri berkata, "Jika Zabidin seorang hakim yang adil dan baik , beliau sepatutnya membuat keptusan dengan merasa ketakutan luarbiasa terhadap ALLAH, bukan arahan manusia".

Beliau juga berkata , "Dalam konteks ini, Zabidin terkeluar kerana bersikap bias termasuk membuat keputusan atas kehendak pendakwaraya."Baca lanjut di muka surat 5 keluaran terbaru Suara Keadilan 16.

Bagaimanapun kes liwat Anwar ini memang dah dijangka tidak memihak kepada Anwar.Anwar dijangka akan dihantar ke penjara apabila perbicaraan seterusnya tamat.Kepada penyokong Anwar dan PR hang pa lawan lah UMno-BN bukan kerana Anwar tapi lawan Umno-BN kerana kezaliman yang dilakukan Umno-Bn sejak dulu , kini dan selamanya.

Baca juga;
Peguam Anwar akan rakam keterangan PM,isteri-M'kini
Tali menjerut Anwar semakin mencengkam...-M'kini
Keputusan hakim iyakan sistem kehakiman alat kerajaan-TVSelangor.com
Najib jumpa Ketua Hakim Negara selama 6 jam?-Keadilandaily.com

3 ulasan:

  1. Ariffin Sharif KC UMNO17 Mei 2011 pada 11:17 PG

    Pembetulan bukan Hakim tetapi Anuar peliwat Negara

    BalasPadam
  2. x saNggup teNgok Anwar Ibrahim masuk penjara Lg.. kita kena lakukan sesuatu..!! apakah Yg mampu kita lakukannnnnnnnnnnn

    BalasPadam
  3. Firman Allah bermaksud: "Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan." (Surah al-Hujurat, ayat 6)

    BalasPadam