Ahad, 22 Julai 2012

Tunjuk dulu video Bersih3.0 sebelum buat tuduhan baru JI dan komunis!

Kata Menteri Dalam Negeri Hishamuddin Hussein 'Komunis, JI dalam pembangkang belum jejas keselamatan'.Sebelumnya pihak polis kata pemimpin PR diresapi JI dan komunis sebab selalu bertandang ke Siam!

Saya cuma nak kata bulan Ramadhan yang mulia ni sebagai orang Islam janganla cakap bohong dan kalau setakat andaian semata-mata ini bermakna semuanya hanya tuduhan palsu belaka.

Hingga hari ni kita masih menunggu-nunggu tayangan video Bersih 3.0 Versi Polis oleh Hishamuddin dan pihak PDRM tapi tak keluar-keluar seperti yang telah dijanjikan.Kononnya Video tersebut untuk menghapuskan salah faham rakyat yang melihat keganasan polis yang amat buruk semasa mengawal himpunan Bersih 3.0 bulan April lalu.

Masa umum nak tayangkan video tersebut ialah pada bulan tak posa ni bulan posa kalau tak dapat nak kawal mulut daripada bercakap bohong dan merapu baik tak payah posa!Tunjuk la dulu video Bersih 3.0 tu dulu sebelum nak kata pihak pembangkang diresapi JI dan komunis.

Video di bawah terbukti Umno ada hubungan dengan Parti Komunis China.

1 ulasan:

  1. video yg dh diedit...mana nk sama dgn yg ori...huhuhuhu...dulu boleh la kelentong rakyat...skrg tidak lg...semua tu temberang UBN saja..

    BalasPadam