Isnin, 2 Julai 2012

Hasan Ali kata dia kena tipu haha

Kata Hasan Ali bekas PJ Pas,AJK Pas Pusat dan adun Pas yang kena pecat daripada Pas dalam Utusan Meloya Tolak Pas demi selamatkan Islam.Ha ha sapa yang nak dengar lagi suara paling Trrrrrrrr yang suka sangat cakap bohong dan cakap tak serupa bikin.Hasan Ali yang pernah kata umat Islam murtad kerana terpengaruh dengan kitab injil yang guna tenaga solar dan berjanji mau dedahkan video berkenaan hingga kini video tersebut tak keluar-keluar.Sama macam Hishamuddin menteri  dalam negeri yang mau keluar video Bersih 3.0 versi polis tapi hingga kini tak keluar-keluar.Elok la pakat-pakat cakap putar belit.Akhirnya rakyat dapat menilai puak-puak ni memang kaki auta.

Hasan Ali kata dia masuk Pas sebab kena tipu dengan Pas.Ha Ha.Siapa kena tipu sebenarnya apabila Hasan masuk Pas?Hasan atau parti Pas?Dalam sekelip mata Hasan masuk Pas Hasan dapat jadi ahli parlimen, adun Pas,PJ Pas,malah dapat jadi exco di Selangor.Cuma yang Hasan tak sempat jadi MB di Selangor kerana agenda UG dengan Umno gagal selepas pru 12 yang lalu.Kalau tidak Hasan dah jadi MB di Selangor.

Hasan masa dok dalam Pas macam anak emas dalam Pas.Potong calon-calon Pas lain yang lebih setia dalam parti naik melonjak dalam sekelip mata.Kata orang Utara Hasan Ali potong tang coner.Selekoh merbahaya Hasan cilok untuk capai cita-cita politik pangkat dan darjat tapi akhirnya Hasan jatuh meloroih tak ada sapa lagi nak tolong dan papah Hasan.Golongan ustaz dalam Pas yang satu masa dulu sanjung Hasan kini baru sedar bahawa cakap Hasan Ali satu pun tak boleh pakai hanya sekadar macam saudagar minyak angin saja layaknya.

Biasala orang kena pecat dengan keluar sendiri tak sama.Dia punya sakit sampai menyucuk-nyucuk ke ubun-ubun.Tidur tak boleh lena hajat nak jadi MB tak dapat sebab dah kena lipat.Sakit akibat luka kena pisau boleh sembuh dan parut boleh hilang tapi sakit hati akibat kena pecat menanggung sampai bila-bila.Dendam Hasan kepada parti Pas tiada kesudahan walaupun parti itu banyak bagi ruang seluas mata memandang kepada Hasan.

Edit 1:17pm;Pakar motivasi ni hanya pandai nasihat orang tapi bila diri sendiri 'sakit' sebab kena pecat tak mampu nak merawatnya.Rumah terbakar nampak asap hati terbakar sapa yang tahu.Kalau kata tolak Pas demi Islam maknanya Hasan Ali mau orang Melayu sokong Umno parti yang dah nak reput tunggu hari menyembah bumi.

Apa Hasan komen apabila BN anjur hari belia dengan bawa kumpulan K-POP dari Korea untuk tarik minat anak muda hanyut dalam lembah maksiat.Hasan tak berani komen sebab kini Hasan berceramah ke sana -sini pun atas ehsan gerombolan Umno.Tak ada Umno dan gerombolan macam mana Hasan nak cari makan.Duduk dalam Pas dulu pun makan taik Umno kini dah kena pecat kalau tak makan taik Umno nak makan taik sapa lagi.

Takkan semua bekas kakitangan dan pegawai tertinggi kerajaan , golongan artis yang masuk dan sokong Pas kena tipu dengan Pas?Kenapa semakin ramai depa masuk Pas setelah Hasan Ali kena pecat.Adakah mereka tunggu Hasan kena pecat baru pakat timpa masuk Pas.:-) Pasal apa depa tak masuk Umno dah tentu dapat BMW dan Lamborghini.

4 ulasan:

  1. bawa la bertaubat san..setiap apa yang cakap akan disoal nanti.nak tanya satu soalan,"bila tarikh kematian kau san?"

    BalasPadam
  2. san oi bertaubat lah. cakap merapu tak tentu arah. kau ni lebih hina dari anjing kurap.

    BalasPadam
  3. Sudah sudahlah Hasan Rajamelailam!cakap belit belit dan banyak auta!. Comfirm ini Phd cap ayam! Bertahun syok dengan jawatan,kuasa,gaji dan keselesaan baru sekarang perasaan kena tipu dengan parti PAS? Atau ko yang nak cuba tipu PAS tapi Allah kantoikan ko? Muhasabah lah diri sendiri jgn asyik suruh orang atau student summercamp je muhasabah. Buatlah qiamullail. Sekelip mata je Allah tarik nikmatNya dari ko! Tup-tup hilang jawatan, hilang prinsip, tawar ilmu dan nampak koman sangat bila ceramah! Sebab apa? Lu pikirla sendiri....

    BalasPadam
  4. asan sudah jadi golila.... san..udah2 le berpolitik, dah tak laku... pi le kosenterate kat AKRAB tuuu.

    BalasPadam