Isnin, 6 September 2010

PM Najib patut tegur Rosmah Mansor sebelum tegur Teo


PM Najib kata isu ahli Parlimen Serdang ,Teo Nie Ching yang masuk surau sebagai langgar Majlis Fatwa Kebangsaan .

“Garis panduan ini mesti kita patuhi sebelum memasuki masjid,” kata Najib ketika berucap pada majlis berbuka puasa di sini hari ini.

Najib yang juga Pengerusi Umno Selangor berkata, Teo telah melakukan satu lagi kesalahan dengan menyampaikan tazkirah ketika kunjungannya.

“Hanya orang Islam dibenarkan menyampaikan tazkirah di masjid atau surau.

“Jika bukan Islam memasuki sebuah masjid dan mula memberikan tazkirah kepada Muslim, ia bertentangan dengan ajaran Nabi,” kata Pengerusi BN ini.Baca semua di The Malaysian Insider Najib :MP Serdang langgar fatwa masuk surau , beri tazkirah.

Betoika Teo bagi tazkirah? Garis panduan untuk orang bukan Islam masuk masjid ambik berat kalau orang Islam pulak yang masuk masjid tak tutup aurat tak pa ka?Serupa tapi tak sama.

Berkaitan;
Jawatankuasa surau nafi dakwaan Najib MP Teo sampaikan tazkirah-Malaysian Insider

3 ulasan:

  1. lain kali bgi diri kita btoi dulu bru nk tegur orang...

    BalasPadam
  2. Nak tergelaklah. Beranikah Najib tegur bini dia? Mamat tu sebagaimana yang diketahui sangat takut dengan bini dia.

    BalasPadam
  3. sama saja.....Teo dengan Rosmah...malah dengan shahrizat dan lain-lain P3 UMNO..depa tu melayu saja kot...macam juga Teo...Cina...biaqlah si bodoh berkata-kata...jangan pula si cerdik jadi si bodooh...berkata-bakata....hingga lupa diri..kononnya terlalu islamik..warak..alim....apa yang di kata tidak seperti Islam...macam UMNO...macam Rosnah, macam Shahrizat berkata-kata...mungkin semuanyan sama...hanya luaran sahaj tak sama...

    BalasPadam