Sabtu, 18 Julai 2009

Tergamak Zahid Hamidi Jumpa Pembunuh Umat Islam Palestin!

Bernama melaporkan Menteri Pertahanan Malaysia
Zahid Hamidi telah berjumpa Menteri Pertahanan Israel Ehud Barak di Paris bulan lepas dalam satu majlis koktail sempena pertunjukkan udara di Perancis. Sebelumnnya Bernama melaporkan Zahid Hamidi berjumpa Perdana Menteri Israel,Benjamin Netannyahu tapi dinafikan oleh Pegawai khas (media) dan dibetulkan semula oleh bernama. Zahid Hamidi sekarang berada di Lubnan untuk lawatan 6 hari kenegara tersebut.

Zahid nak bincang apa dengan pemimpin Yahudi laknatullah itu? Cakap Amerika Syarikat pun Israel tak dengar inikan pula cakap Zahid. Pemimpin Hamas dan Fatah pun tak mau berkira apa dengan penyembelih umat Islam Palestine, tapi Zahid Hamidi sanggup berbuat demikian.

Sebelum jadi Menteri Pertahanan , Zahid adalah Menteri JPM yang jaga hal ehwal Agama Islam.Masa jadi Menteri JPM , Zahid dah pergi ke Mekah lawat jemaah haji Malaysia yang berlumba-lumba baling Setan di Mekah tapi sekarang Zahid sanggup berkawan dengan Setan yang bertopengkan manusia menyembelih umat Islam Palestine.

Kedatangan pasukan kriket Israel dulu tahun 1997 telah mencetuskan demontrasi hebat menentang kedatangan negara HARAM Israel yang didirikan atas darah umat Islam Palestine.Demontrasi oleh umat Islam Malaysia itu berlaku pada hari Jumaat selepas solat Jumaat di Masjid Ar-Rahman, Universiti Malaya.

Pasukan kriket Israel pun kita tak nak jijak bumi Malaysia, tapi Zahid Hamidi sanggup jumpa SETAN Israel itu di Paris



1 ulasan:

  1. Woit. Mana2 menteri Malaysia yg nak jumpa PM Israel mesti mendapat restu PM Isteri Rosmah. Sebenarnya isteri Rosmah ada agenda besar bersama Amerika untuk Bumi Malaysia dan Asia Tenggara khasnya.
    Secara automatik Negara Malaysia mengiktiraf kedaulatan Negara Haram Israel. Isteri Rosmah ini presiden umno.
    Jahane Israel ! Jahane Amerka ! Jahane umnoBn !

    BalasPadam