Rabu, 8 Julai 2009

Manek Urai: Kepala Cakap Lain, Ekor Cakap Lain


Peraih ikan dan penjual ikan nak berdemo jumaat ini kerana bantah Ketua Penerangan umno, Ahmad Maslan yang hina mereka dalam satu ceramah di Manek Urai.Hinaan ini mungkin ada kena mengena dengan calon Pas yang menjadi pemborong ikan.


Semalam PM Najib gesa semua pemimpin Umno yang berkempen di Manek Urai supaya berhemah dalam berkempen di Prk Manek Urai, tak akan menyerang pihak lawan dengan kata-kata kesat dan akan guna bahasa yang lembut dan lunak untuk pikat para pengundi di dun Manek Urai. Penasihat jentera pilihanraya Pas Kelantan berkata 1000 orang golongan peniaga ikan dan pemborong ikan akan berhimpun bantah kenyataan Ahmad Maslan.


Yang kepala suruh berhemah yang ekor buat strgedi buruk -burukkan calon lawan.Itulah Umno dari dulu, kini dan selamanya cakap tak serupa bikin.

1 ulasan:

  1. Hampa dengan umno ni jangan percaya. mereka parti luit dan bu***. dlm pas ni hang kena camkan salahuddin, semua boleh UG atau PR janji Putrajaya. kalau tak pemuda Pas pusat tak lah gelong dgn pemuda umno. orang belakang muqabalah ni, hampa nak tahu adalah salahuddin.

    BalasPadam