Isnin, 27 Februari 2012

Najib kata Umno-BN dah insaf tapi kegiatan samseng Umno semakin menjadi-jadi

PM Najib dah insaf dah woiii.Boleh percaya ka bila lidah tak ada tulang berkata-kata dengan janji manis tak akan ulangi kesilapan di Selangor.Semua orang boleh janji manis lebih daripada gula sementara nak dapat balik Selangor dalam genggaman.Mau Umno tak nak ambik balik Selangor tambah-tambah MB Selangor dok ulang-ulang kata aset kerajaan negeri Selangor sekarang cecah RM2 bilion.Negeri Selangor negeri paling maju dan kaya dalam Malaysia.

Kalau Umno-Bn dapat balik Selangor habis aset kerajaan negeri kena kebas dan kena rembat.Tu yang galak sangat berjanji manis tu!Kata PM Najib, "Kita akui mungkin kita ada buat sedikit sebanyak kesilapan pada masa dulu sebab itu rakyat tidak menyokong kita. Tapi kita sudah insaf daripada kesilapan dulu dan kita mohon maaf kepada rakyat Selangor kalau ada apa-apa kesilapan.

"Dan kita berikrar daripada kesilapan itu, atas kesedaran itu, kita akan bangunkan satu kekuatan baru untuk mengubah landskap di Selangor supaya di bawah kepimpinan BN, kita akan menjurus kepada masa depan yang lebih baik lagi,". Baca di sini.

Betul ka dah insaf?Saya tengok apabila Umno kalah di Selangor  kegiatan gangsterisme semakin menjadi-jadi dengan kacau ceramah PR dengan tujuan untuk timbulkan ketakutan di kalangan rakyat Selangor.Sejak tewas pru 2008 hingga kini dah dekat pilihanraya tak habis-habis samseng Umno dibiarkan bermaharajela buat kerja gila huru-harakan ceramah PR.Insaf apa macam ni?Ceramah sendiri tak dapat sambutan dan tak ada sapa pun nak kacau dok sibuk dengan ceramah parti lawan buat apa?

Lagi satu muka mana yang layak jadi MB Selangor di kalangan Umno Selangor?Takkan Ezam Mat Nor, takkan Noh Omar?Umno Selangor pulun nak ambik balik Selangor kerana kini sumber kewangan Umno Selangor, kantong pemimpin Umno semakin kering kontang.Jika pru 13 tak dapat juga tawan Selangor dan saya yakin depa tak akan dapat ambik balik Selangor insyaAllah, maka muflislah Umno dunia akhirat.

Amat menghairankan makin kata dah insaf kini bukan takat di Selangor malah 1Malaysia Umno mengganas kacau ceramah parti lawan.Tak ada seorang pun pemimpin Umno atas dan bawah kritik kerja gila ini bahkan mereka rasa bangga dapatkan patahkan tulang, baling kerusi,tumbuk wartawan,pecah cermin kereta, baling batu, baling telor ayam kemuruk kepada pemimpin parti lawan.Mau kah rakyat Selangor angkat puak samseng ni perintah Selangor?


Senang-senang parti lawan buat ceramah, buat demo depa mai suruh stop berlagak kalahkan polis lagi.Selagi perangai Abu Lahab dan Abu Jahal ni diteruskan oleh samseng Umno dengan restu pemimpin mereka semakin jauhlah rakyat Selangor daripada Umno.Rakyat Selangor tak dungu dan bodoh nak pilih Umno berkuasa di Selangor.


Cuba tengok perangai puak mamak Umno di Pulau Pinang kacau demo hijau 2.0 di sini.Memalukan!

2 ulasan:

  1. knapa mereka macam samseng. sebabnya mereka percaya di belakang mereka ada sokongan tangan ghaib yang kuat. malah mereka percaya polis pun tak berani nak halang mereka.

    BalasPadam
  2. mana insaf mereka cakap cina balik cina india balik india pkr ulamak pas semua penyokong pakatan durjana dulu 50 50 sekarang sedarlah rakyat malayasia jahanamkan BN ini adalah seruan illahi LYNAS PM mahu anak melayu mati sengsara sepanjang hidup kerana duit apapun boleh buat bahalol BN ini

    BalasPadam