Isnin, 13 Februari 2012

Terbukti Umno semakin parah, perangai Ahmad Maslan macam budak tak sekolah


Ahmad Maslan bakul sampahkan Buku Jingga-Malaysiakini

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Maslan hari ini mencampak Buku Jingga ke dalam tong sampah tanda tidak puas hati terhadap dasar bersama Pakatan Rakyat dalam isu Felda yang dipertikaikannya.

Menurutnya, beliau mengambil tindakan itu dalam majlis perjumpaan bersama kepimpinan tanah rancangan itu di Kuala Lumpur hari ini kerana beberapa perkara yang diketengahkan pembangkang didakwa tidak berdasarkan maklumat yang tepat.

Tindakan simbolik itu dibuat di pentas ketika sesi penerangan lebih dua jam kepada pemimpin Felda daripada keseluruhan 317 tanah rancangannya berlangsung hari ini.Baca semua di sini.


Terbukti Umno kini buruk daripada kepala sampai keekor.Tak hairanlah samseng-samseng Umno bertindak liar dalam majlis ceramah Asalkan Bukan Umno, ceramah kebangkitan mahasiswa di Klang dan Shah Alam.Kata orang bapa borek anak rintik.Ketam ajar anak berjalan betul.Cikgu kencing berlari anak murid kencing berlari.


Hujah dibalas dengan hujah bukan buat perangai macam budak tak sekolah buang buku jingga dalam tong sampah.Kalau macam ni perangai Timbalan Menteri apa nak kisah perangai budak-budak samseng Umno.


Apakah bala dan petanda bahawa Umno kini memang semakin parah, kering hujah dan amat buruk kelaku.Dulu bekas MB Selangor bagi penyapu kepada pegawai daerah akhirnya rakyat Selangor tumbangkan Umno-BN di Selangor pru 12.Kini Ahmad Maslan bertaraf timbalan menteri buat perangai bodoh maka akan hancurlah Umno di peringkat persekutuan pru 13 akan datang.

3 ulasan:

  1. DIA CAMPAK BUKU JINGGA OK JE...TAK DE MASALAH, SMALL MATTER.
    BIG MATTER ADALAH KARPAL SINGH CAMPAK HUKUM KITA DALAM TONG SAMPAH..CAMPUR URUSAN ISLAM.KITA KATA SAMBUT HARI KEKASIH TIDAK BOLEH, DIA SURUH TARIK BALIK...NILAH PATUTNYA DIPERJUANGKAN..DIPERTAHANKAN..INI MARUAH ISLAM....MARUAH AGAMA...YANG KITA SIBUK BUKU JINGGA WAT APE...ASTAFIRULLAH...

    BalasPadam
  2. peduli ape dgn kapal singh dia tu kapir...yang pelik'nya Org2 Islam sendiri yang HINA AGAMA ALLAH cmna tu...ASTAFIRULLAH (A B U)

    BalasPadam
  3. abis yg nazri aziz nyer statement sal valentine ape kes lak?????

    BalasPadam