Rabu, 9 Januari 2013

Siapa tak turun 12 Januari tak akan dapat lakar sejarah terakhir era BN

Jom turun ramai-ramai untuk lakar sejarah negara pada 12 Januari 2013 (Sabtu) dalam Himpunan Kebangkitan Rakyat di ibunegara Kuala Lumpur.
Sapa tak turun tak dapat la nak rasa nikmat terakhir di era BN berkuasa selama 55 tahun sebelum ditumbangkan dalam pru 13 yang dijangka Mac atau April depan.Rugiiii ..

Pedulikan dengan isu basi yang dibangkitkan Umno untuk tutup segala tuntutan rakyat iaitu bagi royalti kepada Kelantan,tutup kilang racun Lynas,bersihkan pilihanraya,selamatkan Felda daripada jadi habuan gerombolan untuk perah dan hisap darah peneroka.
Rakyat tak celik dan buta IT banyak kena tipu dengan gerombolan yang jual agama,jual air liur dengan kata Umno tumbang Melayu merempat.Yang merempat Umno bukan kita.Fahaman sesat dan menyesatkan ini tidak ada dalam kitab Fathul Bari tapi ada dalam kitab Umno.

Rakyat Mesir dan Tunisia yang berjaya jatuhkan pemimpin diktator Mubarak dan Ben Ali tentu berbangga kerana mereka dinobatkan sebagai salah seorang di kalangan berjuta rakyat jatuhkan pemimpin mereka yang zalim.Tapi kita turun dalam HKR hanya untuk berhimpun secara aman dan suarakan hak kita kepada pemerintah.Kita akan jatuhkan pemerintah di peti undi bukan secara ganas seperti samseng Umno yang kini mengganas sebelum kalah.

JOM TURUN!

8 ulasan:

  1. "Sapa tak turun tak dapat la nak rasa nikmat terakhir di era BN berkuasa selama 55 tahun sebelum ditumbangkan dalam pru 13 yang dijangka Mac atau April depan.Rugiiii .."

    Kalau BN tumbang dan digantikan dengan rejim yang lebih kejam sehingga menyebabkan anak-anak Melayu dan Bumiputera serta agama Islam terpinggir, KAMU LAH JUGA PARA AHLI PERHIMPUNAN SHAMSIDAR YANG AKAN DILUDAH OLEH CUCU CICIT KAMU..

    BalasPadam
  2. Komen yang paling bodoh tahap cipan beragan seolah-olah diri dia Tuhan tau apa yang nak jadi kalau Barisan Nazak (BN) tumbang. Jangan jadi burung kakak tuan yang pandai berkata-kata tapi tidak memahami apa yang dikatakannya. Kamu yang akan diludah malah kubur kamu yang bakal dikencing anak cucu kamu kerana membiarkan kezaliman dan pemerasan terhadap rakyat berleluasa tanpa dikekang yang menyebabkan kesusahan kepada kehidupan anak cucu kamu dimasa akan datang.

    BalasPadam
  3. Bodoh la Tuah ni. Ayat berapi macam ko buat kerja matematik. Sudah tau fakta dan auta. Kata aku tau apa akan berlaku konon.. pi la mabuk!! Paku dulang paku serpih mengata orang dia yang lebih.. Apapun ko memng ber"Tuah".. Bertuah sebab berjaya jadi pencacai DAP Harbi.. Lantak ko la ko nak jadi hape!!

    BalasPadam
  4. Sesiapa yang pergi ke perhimpunan itu samalah juga menyokong penzina dan perbuatan zinanya.Bersubahatlah tu namanya....

    BalasPadam
  5. Kezaliman dan pemerasan terhadap rakyat????Hello Tuah...Sekarang ni bukan 1939-1945 seperti di Europe under 3rd Reich. Itu baru betul2 kezaliman bodoh. Ada ke org kena tembak kat kepala today, yesterday or coming soon?Disini ada ke unit spt SS TotemHead Death Squad? Ada Kem tahanan di M'sia spt di Buchenwald, Belsen, Dachau or Auschwitz. Anwar kalau masuk one of the kem Garentee tak akan survive in 48hr. Masuk sg buluh tengok member tu sehat je keluar bbrp thn later. So don't comment shit. Last Bersih...bila kena tangkap polis siap sedia nasi beriani. U see you dipshit

    BalasPadam
  6. Didunia pasti ada golongan baik & jahat. Mereka akan sentiasa berlawan hingga kiamat. Guna akal untuk memilih. Tapi kalau hati dah karat hitam ..cakap kebenaran apa pun x guna. Kalau boleh fikirlah sejenak ...tanya sama hati, masa akhirat nanti mana puak aku nak ikut ...

    BalasPadam
  7. TOGETHER WE SHOW OUR SOLIDARITY TOWARDS A CLEAN ELECTION.
    TOGETHER WE SHOW OUR SOLIDARITY TOWARDS OUR UTMOST HATRED TOWARDS CORRUPT LEADERS.
    TOGETHER WE SHOW OUR SOLIDARITY TOWARDS A CLEAN AND JUST LEADERSHIP.
    ARE WE A BUNCH OF BAD HATS JUST BECAUSE WE DISPLAY OUR DISAPPROVAL TOWARDS THINGS THAT ARE BAD???


    BalasPadam