Jumaat, 4 Januari 2013

Bila tengok video ni teringat bekas Ketua Menteri Melaka

Apabila tengok laporan berita ni teringat saya akan kisah lama yang babitkan bekas Ketua Menteri Melaka Rahim Thamby Chik (Datuk T) yang dituduh merogol gadis bawah umur.

Ini apa yang berlaku di India negara yang ramai perogol termasuklah di kalangan ahli politik India yang bernama Bikram Singh Brahma dari Chirang,negeri Assam yang ditahan pihak polis dan orang awam kerana dituduh merogol ketika beliau melawat kampung tersebut.Bikram telah masuk ke dalam rumah seorang wanita dan merogol wanita tersebut.Jeritan wanita yang dirogol telah didengar jiran mereka dan bertindak menangkap Bikram.Beliau telah dipukul dan dilondehkan oleh orang kampung.



Berkaitan;
Assam Congress Leader arrested on rape charges-DNA  3 Januari 2013

2 ulasan:

  1. Bila terkenang kes di tanah air kita, terasa maat sedih & pilu. Asalnya seorang laknatullah di laporkan merogol seorang pelajar perempuan bawah umur. Akhirnya dia terlepas manakala jantan-jantan lain pulak yg kena.
    HEBAT SUNGGUH PENGAMAL/PENDOKONG UNDANG-UNDANG KAT MALAYSIA NI.

    BalasPadam
  2. sonia pukimak gandhi akan keluarkan dia besok macam najib rosmah dan mahdey mamak pukimak keluarkan ahli politik perogol umno mahadey ada pompan simpanan muda rakyat malaysia taktahu tapi tanyalah siti hasmah

    BalasPadam