Isnin, 29 April 2013

Zul Noordin..dengar apa pengundi India kata kat hang

Zulkifli Noordin bercakap bohong dan putar belit lagi dengan menyalahkan Pas dan PKR punca beliau hina agama Hindu.Sendiri bikin salah jari kasi tunjuk orang punya muka..Dai..thamby..poorrah.Dengar apa yang pengundi India Shah Alam kata kepada saya bila saya tanya beliau apabila Zul Noordin kata dia cakap hina agama Hindu kerana itu dan ini yang bernama Mr Ragu ;

"Terus terang saya cakap saya undi Pas sejak saya ada di Kulim lagi hinggalah kini saya didaftarkan sebagai pengundi di seksyen 24 ,Shah Alam.U jangan bimbang 5 Mei ini saya juga tetap akan undi Pas.Saya tahu apa kebaikkannya apabila saya undi Pas.Pas tak pernah hina agama Hindu.
Kita ni bangsa Malaysia kita kena jaga semua kaum,agama tu masing-masing dan kita faham Bahasa Melayu dan Islam dijadikan agama rasmi negara.Orang kalau suka cakap putar belit dan kaki bohong dia tidak akan menang.Tak ada bekas pemimpin negara macam Tunku Abdul Rahman ,Tun Hussein On ,Musa Hitam yang hina agama lain tak macam dengan apa yang terjadi sekarang.Saya memang ada tengok video Zul Noordin hina agama saya dan saya tahu dia memang kaki putar belit."

Seorang lagi pengundi India di Kepong Mr Guna ,bila saya tanya isu Hindraf yang kini dilihat mesra BN,dia kata kat saya,"Tu semua tak boleh pakai.Ini kali BN mesti kena punya..Tuhan ada jangan takut."


Agak-agak la kalau jumpa ular dengan Zul ni hat mana dulu hang pa nak buat 'kenduri'?
Bayangkan kalau orang Melayu dan pengundi atas pagar pun tak selesa dengan Zul Noordin takkan orang India nak terkena sekali lagi dengan si Zul ni?

2 ulasan:

  1. Kalo jumpa ZulKatakNordin ni dgn ular.... ape tindakan kite?

    Aku bio kan dulu ulo tu patuk ZulKatakNordin tu...
    Pastu baru aku ketok sampai dekat2 nak mampos... Ketok! Ketok! Ketok!... bukan ketuk ulo tu, ketok si Bangsat ZulNordin la!

    Ulo tu... bio kan lepas, langsung tak bersalah pun ulo tu. Malah ulo tu jauh lebih bermaruah dari ZulNordin tu!!!!!

    Itu la tindakan aku... kome mcmana Yeop?

    BalasPadam
  2. Zulkifli Noordin kalau dalam sejarah islam boleh kita samakan dengan Abdullah bin Ubay...manusia yang kuat berbohong dan patut dinyahkan bukan saja dari arena politik tapi juga mana2 gelanggang sosial. Zulkefli Nordin dianggap sebagai anjing politik oleh orang PKR dan rakyat Kulim Bandar Baru sepatutnya tidak layak lagi dibawa masuk ke dalam gelanggang kerana ia mencemarkan medan politik.

    BalasPadam