Selasa, 9 April 2013

Fatwa RM 2 juta tuduh kapir,sesat,pengikut syaitan,kalau dapat RM10 juta?

Sekarang pusingan untuk pencacai Umno dan lebai UMno keluar fatwa tuduh pihak lain sebagai kapir,sesat dan jadi pengikut syaitan.Sedap buat fatwa.Dulu senyap tak keluar suara.Dapat duit RM2juta laju ja keluar fatwa.

Umno tak lagi main tuduhan dan dakwaan Umno yang kononnya Pas tuduh Umno kapir.Isu kapir mengkapir ini dimainkan untuk raih undi simpati orang Melayu sokong Umno.Yang ada sekarang dalam Umno banyak tukang kapir yang mengkapirkan orang lain ikut sedap mulut hanya semata-mata atas semangat keUmnoan yang dibuat-buat semata-mata dapat duit!Pemimpin Umno yang tak reti agama bagi sokongan penuh dengan apa yang dilakukan oleh Lebai pondok ni.

Yang peliknya apabila Tun Madey kata Umno-BN parti syaitan yang dikenali dia tak lawan malah datang melutut dan menyembah Mahathir bagi sokongan kepada Mahathir.Dia turut jadi penyokong kuat syaitan yang dikenali dan berfatwa TGNA jadi pengikut syaitan.Cuba bisik ke telinga Lebai ni dan beritahu Chua Soi Lek MCA hina hukum Hudud dan Islam agak-agak apa Lebai ni nak kata?

Untuk apa tuduhan dan fatwa murahan ini dibuat?Tak lain tak bukan untuk menipu orang Melayu supaya tidak undi PR.Orang Melayu boleh undi MIC,MCA,Gerakan tapi tak boleh undi Dap,Pas dan PKR.

Cukup-cukuplah kerja membodohkan Melayu dengan cara macam ni.Maruah diri sendiri jatuh terkulai  tapi main dengan duit ni ,jadi hamba duit apa nak peduli!Lantak la nak fatwa apa pun janji duit masuk.Kalau dapat RM10 juta mungkin dah keluar fatwa kena pancung pulak lepas ni!

1 ulasan:

  1. Juak juak Be End sedang menempah BOTOL AJAIB berharga RM2j dengan sebesar besar harapan dapat terus kekal dudok di kerusi empok.
    Suatu hari di alam yang lain di suatu pengadilan, You Start (I ikut) yang mengambil upah merekayasa fitnah itu ditanya bagaimana boleh lulus sebesar besar fitnah dari lidahmu, kerana ucapanmu semasa didunia telah berbalik keatas batang leher engkau sekarang, kerana kalam itu tidak melekat atas orang yang engkau tudoh kerana tiada ciri ciri yang layak.
    Jawab You Start (I ikut) WANG RM2j yang diholor memungkinkannya.
    Kalau begitu yang menholor engkaulah punca segala fitnah ini. Maka disumbat yang mengholor kedalam BOTOL AJAIB lalu dilempar ketempat pembakaran.
    Bertempik cemas yang mengholor minta dibebaskan kerana katanya "bukan aku yang berPETUA sesat, kapey pengikut setan tetapi dia You Setad (I ikut) itu"
    Kata Yang Empunya Majelis aku tidak melempar engkau wahai yang mengholor bahkan aku melempar botol ke tempat pembakaran, kerana engkau ada di dalam BOTOL itu urusanmu.
    Dalam kepanasan yang amat sangat itu Yang mengholor sempat melihat You Setad (I ikut) juga ada bersama di tempat pembakaran tertindih di bawah BOTOL AJAIB sedang terpekik terlolong. Di dalam hati You Setad (I ikut) masih terkenang doa' yang selalu diucap dahulu sebaik baik dia mendapat RM2j, " wahai tohanku engkaw hidupkanlah aku di dalam UMNO, matikanlah aku di dalam UMNO dan bangkitkanlah aku di akerat kelak di bawah panji panji UMNO bersama sama juak juak OMNO" doa ini dijawab oleh makmum OMNO "dulu kini dan selamanya"
    Hidop OMNO perompak wang rakyat

    BalasPadam