Khamis, 18 April 2013

Najib main silap mata Hindraf jatuh tergolek

Najib meterai janji baru dengan Hindraf
Kumpulan pendesak Hindraf diketuai pemimpinnya P Waythamoorthy hari ini menandatangani satu memorandum persefahaman dengan pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak bagi meningkatkan taraf hidup masyarakat India di Malaysia.
Dokumen berkenaan ditandatangani dalam satu acara di dewan SJK(T), Brickfields, Kuala Lumpur petang ini.

Rangka tindakan asal Hindraf menumpukan enam perkara yang dihadapi masyarakat India – kumpulan pekerja estet yang tersesar, warga tanpa taraf kerakyatan, peluang pendidikan dan pekerjaan, keganasan polis dan kematian dalam tahanan, serta perkauman.

Antara perkara yang dicadangkan adalah penyediaan pampasan dan latihan kepada pekerja estet yang tersesar, penubuhan kementerian hal ehwal minoriti, melaksana suruhanjaya aduan berhubung salahlaku polis.-M'kini

Tu pun kalau BN menang lagi kalau kalah semua pakat terjun masuk lubuk.Janji takat boleh janji ja la.Hindraf pun satu sekali Najib main silap mata jatuh tergolek haha.MIC tentu ketawa.

Yang mati dalam penjara bukan takat orang India,Melayu dan Cina pun ada.Senang ja BN kalah dakwa semua dan sumbat masuk penjara kalau bersalah.Tukar kerajaan la kalau takat janji nak menang pilihanraya nanti kena kencing lagi haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan