Selasa, 16 April 2013

Kesian Umno Shah Alam dapat Zul Kulim jadi calon BN di parlimen Shah Alam

Kesian saya melihat pemimpin Umno Bahagian di Shah Alam yang bertungkus lumus buat kerja untuk pru 13 tapi tidak disenaraikan sebagi calon parlimen Shah Alam.Sebaliknya Najib selaku Presiden Umno telah pilih makhluk yang bernama Zulkifli Noordin bekas ahli parlimen PKR dan Bebas sebagai calon BN di parlimen Shah Alam.Zul Kulim ni juga kini diangkat jadi Naib Presiden Perkasa berkawan dengan Braheng Ali yang juga Presiden Perkasa.

Patutla beberapa minggu lepas Perkasa tunjuk kuat di Seksyen 2,Shah Alam yang turut jemput Tun Madey dalam majlis Perkasa dalam kawasan sekolah.Ishh tak dak muka lain ka Umno Shah Alam nak pilih jadi calon?Warga Shah Alam bukan suka dengan budaya samseng tak ketawan hala yang ditunjukkan Perkasa.Orang Cina dan India lagi tak kelapaq nak undi Zul Kulim ni.Umno Shah Alam tak cerdik sangatka yang pilih Zul Kulim ni jadi calon BN di Shah Alam?

Saya yakin ramai pemimpin Umno dan ahli Umno sendiri tidak suka kepada Zul Kulim ni.Saya tak kata Zul Kulim ni kaki auta dan putar alam tapi anda boleh nilai sendiri apabila beliau bercakap.Zul Kulim adalah calon pilihan Tun Madey bukan pilihan Najib-Rosmah.

Baru-baru ni timbul isu Zul Kulim didakwa hina agama Hindu.Isu penyokong Umno heret kepala lembu pun masih orang India ingat tambah la ambik Zul Kulim bertanding di Shah Alam lagi haru jadinya BN di Selangor.

Najib sengaja pilih calon BN untuk parlimen dan dun supaya BN kalah pru 13! Tak percaya?Orang Cina MCA dah boikot pru 13,Orang Melayu Umno dah berdemo kerana Najib pilih calon boleh menang bukan pilih calon yang mesra akar umbi!Bagi Najib calon boleh menang lebih penting walaupun tak dikenali.Mampoih sungguhla kali ni...Inikalilaaah!
Baca ;
Naib Presiden Perkasa Zul Noordin calon BN Shah Alam-M'kini

80 peratus muka baru di Selangor, Zulkifli Nordin sah bertanding di Shah Alam-M'insider

Kalau nak minyak petrol naik harga undilah BN,kalau mau minyak murah dan turun harga undilah PR

5 ulasan:

  1. lantak le UBN nk letak sape pun..yg pasti 5 Mei 2013 sejarah akan tercipta...kita tguuuuuuuuuu

    BalasPadam
  2. harap2 pemimpin ikut kepale die sjemcm zul ni akan menjahanamkan lagi umno

    KLIK JANGAN PEDULIKAN VIDEO FITNAH FIKIRKAN MASA DEPAN MALAYSIA

    BalasPadam
  3. Mane pegi ketua umno bahagian shah alam???

    BalasPadam
  4. Semoga YB Zul menang....

    BalasPadam
  5. zul ni menghina agama Hindu..

    BalasPadam