Selasa, 23 April 2013

Kaki auta dan menipu Melayu, dah jadi kerajaan sementara baru umum nak tolong sekolah agama rakyat


Semua SAR disuntik dana - TPM

Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini mengumumkan hasrat untuk memberi suntikan dana kepada kesemua sekolah agama rakyat (SAR) di seluruh negara yang menggunakan kurikulum Pendidikan Islam Kementerian Pelajaran.
Timbalan Perdana Menteri berkata, mana-mana SAR yang memenuhi kriteria tersebut akan dikategorikan sebagai sekolah agama swasta yang layak menerima bantuan kerajaan.
Beliau yang juga Menteri Pelajaran memberitahu, suntikan dana itu adalah untuk mengiktiraf sumbangan besar SAR dalam memperkasakan pendidikan Islam peringkat rendah dan menengah di negara ini.
"Saya telah berbincang dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tentang cadangan ini. Kami berpandangan SAR harus diberi bantuan dan sokongan._utusan Meloya

Saya tulis dalam FB saya.."
Orang Melayu masih sokong BN walaupun BN sekat bantuan kepada sekolah agama rakyat.Bila dah tersepit dan takut hilang undi dalam pru 13 maka Muhyiddin Yaasin kata kita akan suntik dana kepada SAR.Orang Cina dan India cerdik guna kuasa undi mereka untuk ajar BN.Orang India bangkit bila pemimpin Perkasa Zul Noordin hina agama Hindu.Kita takkan tak reti nak ajar BN?Muhyiddin hina kita dan janji nak tolong SAR bila jadi kerajaan sementara!"

6 ulasan:

  1. BN yg stop bantuan masa dulu coz Mahathir tuduh SAR mengeluarkan student yg anti kerajaan...

    sebenarnya bukan anti kerajaan..tetapi anti kemungkaran..

    dan kebetulan BN adalah parti yg penuh dgn kemungkaran..

    BalasPadam
  2. Mana-mana kecelakaan di negara lita dimulakan oleh MAHATAIK@MAHASHIT celaka sekor tu! Moga-moga Allah melaknati MAHATAIK kerana tindakan jahatnya.!

    BalasPadam
  3. Memang mamak ni dari dulu lagi dia takut dgn kebangkitan islam. Sebab itu SAR tak diberi bantuan. Mirzan Mahathir labur dlm syarikat arak di Filipina. Lihat: San Miguel-Mirzan Mahathir. Banyak kemungkaran dilakukan. Fitnah dan penjarakan DSAI. Siapa saja yg menghalang kerakusannya pasti dipecat termasuklah bekas Timbalan Perdana Menteri Tun Musa Hitam dan DSAI. Peguam negara Salleh Abas yg jujur dipecat. Projek IC Sulu yg bawa bencana juga idea Mahathir utk kekal berkuasa.Banyak perkara salah dilakukan.Akta kekebalan raja/sultan dipinda.

    BalasPadam
  4. janjilah bulan dan bintang pd rakyat terutamanya melayu...rakyat dh x heran apa yg dijanjikan.. rakyat dh tekad akan kuburkan UBN pd 5 Mei 2013.. insyaallah kehidupan yg lebih baik akan dinikmati seluruh rakyat Malaysia..Tolak BN selamatkan Negara..Ini Kali Lah

    BalasPadam
  5. Yiddin Yasin kata mana-mana SAR yang memenuhi kriteria tersebut akan layak menerima bantuan kerajaan, contohnya sek.Mondok Geting Tupat.
    Pengetua/Ustad Besar dia wajib ain kena memihak ngampu kepada parti bATU nESAN cap KATI, istimewa kalau buleh bagi PETUA, contoh macam Ustad Petua RM2j.
    Korang beli la ugama ni, korang banyak duit hasil merompak rete rakyat, Tuhan kirim bala PUNAH JAHNAM habeh keturunan orang melayu
    Ini semua kereja buat orang orang BODOH, bukan saya kata
    1. Madey Pandey Kutty kata pd Mac 2012
    2. Yiddin kata pd 29 Julai 2009
    3. Nazri jaga pelimen kata pd 16 Dis 2009 - BAHAWA dalam parti cap keris kontot telanjang dipenuhi ORANG ORANG BODOH.
    PRU 13 ni kita ubah la kot, cari line clear sikit, kita pakat pakat Melayu, Cina, India & Bumiputera Sabah Serawak. Tak kan nak diperbodohkan oleh orang orang bodoh sampai dua tiga kali?

    BalasPadam
  6. 2 KALI RASUAH,
    Ye lah dulu masa pegang kuasa sebok cari peluang buat pojek cari komsen bekalan untok cucu cicit 7 keturonan, mana ada masa nak layan sekolah ugama ni rimas lah aku,
    You all tak nampak ke YB kita bekerja kuat pagi petang siang malam, kata orang KAIS PAGI tak rugi KAIS PETANG MAKAN RASUAH, kais malam kerja KERAS untok bini untok orang gaji lagi, baru sari dua ni ada lega sikit, itupon nak cari FATWA.
    Buat petua sendiri? Tak jalan.
    Mintak nasehat SETAN dikenali, Ya cari orang ada imej ugama bagi dia KAIS PETANG ... rakyat mesti pecaya punya. Risik risik dari Ujong Tanah dapatla di Utara dengan RM2 juta dapat satu FATWA.
    Tak salah ka?, orang ni bukan AHLI MAJLIS FATWA.
    Nak buat macamana nak harap Majlis Fatwa, nampaknya rakyat dah tak pecaya, kita makin TERDESAK nanti HILANG KUASA.
    Lepas PRU 13 ni kalau kita masih BERKUASA kita akan hantar orang orang kita di Ujong Tanah yang percaya kepada KERIS TELANJANG bersekolah semula di Pondok Geting supaya kelak dapatlah orang kita BERFATWA yang KARUT MARUT seperti mana Ustad RM 2juta berfatwa.
    Dengar cerita PETUA Ustad RM2j tak laku, rakyat akan undi PAKATAN, Rugilah RM2j.
    Rugi apa bukan duit aku, duit KAIS PETANG.
    Oooo patutla TAK BERKAT.

    BalasPadam