Rabu, 24 Ogos 2011

Siapa tiga menteri mahu Khir Toyo masuk penjara?


Khir Toyo bekas MB Selangor era Umno-Bn kini baru sedar bahawa bila dah tak laku duduk dalam Umno beliau dilayan macam sampah.Tak ada lagi kawan dan sahabat setia mahu berdamping dengan Khir malah Khir Toyo dakwa ada tiga menteri mahu beliau masuk penjara supaya Umno-Bn boleh kembali berkuasa di Selangor!

Apakah dakwaan Khir Toyo ini benar?Takkan Khir cakap bohong di bulan Ramadhan yang mulia ini.Kalau benar ada tiga menteri mahu Khir masuk penjara salah seorang daripada mereka semua orang di Selangor dah kenal pasti siapa menteri tersebut.Kata Khir Toyo “Dalam bulan yang mulia ini juga saya ingin mengingatkan tiga orang sahabat yang menjadi menteri dalam kabinet sekarang agar jangan keterlaluan untuk mengenakan saya,” tulisnya. Dr Khir baru-baru ini diarah membela diri berhubung kes rasuah pemilikan dua lot tanah termasuk sebuah banglo di Seksyen 7 di Shah Alam, empat tahun lalu. Katanya, konspirasi itu tersebar apabila seorang daripada menteri itu dilaporkan berkata kepada dua rakannya bahawa BN mampu merampas semula Selangor daripada Pakatan Rakyat jika dirinya didakwa. “Seorang menteri dilaporkan berkata kepada dua orang menteri lain bahawa jika mahu mendapat kembali Selangor maka Khir Toyo perlu didakwa. Sekarang menteri yang sama berkata jika mahu menang Selangor Khir Toyo perlu dipenjarakan.-Malaysiakini Khir Toyo:Tiga Menteri mahu saya dipenjarakan.(klik)

Ini perangai Umno dan pemimpin Umno parti yang dikatakan Tun Mahathir yang dah busuk hingga keususnya.Daripada kepala sampai ke kaki dah tak ada tempat yang elok semua dah busuk.Cerita kawan makan kawan dalam Umno, hang pijak aku , aku pijak hang, perebutan kuasa demi untuk rebut kekayaan bukan nak jaga kebajikan rakyat semakin terbongkar , dibongkarkan sendiri oleh pihak Umno bila dah terasa diri dah tak dapat nak diselamatkan lagi daripada duduk dalam tirai besi!

Umno mahu kembali berkuasa di Selangor kerana Selangor negeri paling kaya dan maju dalam Malaysia.Bila dapat kuasa yang ada dalam kepala pemimpin Umno ialah mereka akan kembali jadi jaguh untuk rebut apa saja hasil negeri untuk kroni, untuk anak bini, bukan macam sekarang 'hasil negeri untuk rakyat'.

Setelah tiga Datuk T sebar video lucah lenyap kini muncul pula tiga menteri mahu Khir masuk penjara. Ha ha ..Inilah Umno dari dulu, kini dan selamanya penuh dan sarat dengan segala jenis kebusukan.

Ketua Umno Selangor ialah PM Najib dan Noh Omar ialah timbalan ketua Umno Selangor.Noh sekarang ini bercita-cita mahu jadi MB Selangor jika Umno-Bn kembali berkuasa di Selangor.Malang sangat la kalau orang macam Noh Omar jadi MB Selangor.

2 ulasan:

  1. ngarut sajaa kerja puak pembangkang ni tak habis2.dok perhati silap orang je.alahai macamana nak memerintah

    BalasPadam
  2. Noh Omar ni kan kelasnya sama dengan Ibrahim Ali, Hassan Ali dan Dzulkifli Noordin yang tak tahu erti perdamaian antara kaum, kerja dorang asyik menghasut untuk tujuan memecahbelahkan

    BalasPadam