Isnin, 19 April 2010

Kes raba punggung macam mana?


Umno -BN yang mahu menang terpaksa gunakan cara kotor dan jijik untuk menang di Hulu Selangor. Hanya pengundi yang bijak saja tidak termakan taktik kotor BN.Janji untuk tidak menyerang peribadi calon lawan yang bertanding hanya tinggal janji.Umno -BN tak ada isu hanya peribadi calon yang pernah bersama Umno saja jadi modal.

Kalau Zaid Ibrahim masih bersama Umno segala peribadi Zaid sudah tentu tidak akan didedahkan sedemikian rupa.Dalam Umno minum arak ok saja tapi bila keluar daripada 'tong' Umno minum arak jadi haram, jadi jijik! Itulah Umno parti yang dah busuk hingga ke ususnya kata Tun Mahathir.

Benda haram tetap haram , yang halal tetap halal ini semua Islam dah ajar. Tidak ada dosa yang Allah Taala tak ampun kecuali Syrik kepadaNYA. Yang mengaku pernah minum arak dianggap kotor dan jijik tapi pemimpin Umno yang buat majlis ulang tahun hidang arak dan ada yang tertidur di meja kasino itu tak mengapa.Malah tak mengaku pernah teguk arak tapi memang kaki arak cuba pulak nak nilai orang yang mengaku minum arak dan minta ampun pada Allah.

Umno cuba pengaruhi pengundi untuk hilangkan ingatan bahawa Umno-BN bersekongkol dengan Yahudi dan jadi talibarut Yahudi dengan bagi projek kepada syarikat APCO worlwide bernilai RM77 juta. Isu minum arak jadi senjata Umno-Bn di Hulu Selangor yang mana pemimpin Umno yang minum arak sehingga sekarang belum bertaubat dan mengaku seperti Zaid!

Jamaludin Jarjis yang jadi duta Malaysia ke As yang didakwa raba punggung wanita hingga sekarang tak didakwa.Mereka kebal daripada undang -undang dunia tapi tetap tak mengaku macam yang Dato Zaid lakukan.

1 ulasan: