Ahad, 9 September 2012

Umno bukan saja takut kalah tapi dah hilang kepercayaan kepada ahli sendiri

Umno akan singkir anggota yang sabotaj parti, kata Muhyiddin
Mana-mana anggota atau pemimpin Umno yang didapati bertindak mensabotaj calon dalam pilihan raya umum PRU akan disingkir daripada parti. Amaran keras itu disuarakan oleh Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin terutama terhadap mereka yang kecewa kerana tidak terpilih menjadi calon. 
"Dalam pilihan raya akan datang kalau dia sabotaj kita akan singkir dia keluar daripada parti kita tidak perlukan orang sebegini minta maaf. Presiden pun telah bersetuju kami tidak memerlukan orang yang mensabotaj calon kerana kalau kalah calon kalahlah kita," katanya ketika berucap merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Bakri di sini hari ini — Bernama.

Lain-lain pemimpin Umno juga bimbang dengan tindakan ahli Umno sabotaj parti.Tun Madey sendiri sabotaj Umno dalam pru 12 jadi apa nak heran kalau lain-lain ahli Umno sabotaj Umno.Tambah-tambah la ni Umno-BN dah jadi 'Syaitan yang dikenali' orang Umno sendiri dah jadi takut dengan BN.

Baca ni akan kebimbangan Umno terhadap ahli Umno yang dijangka akan terus sabotaj Umno-BN pru 13 akan datang;
Zahid:Jangan anggap pilihanraya akan datang sebagai 'musim menuai'-sinarharian online
Zahid:Ikut jeneral baru menang-Malaysiakini
'Umno perkukuh perpaduan untuk menang'-Malaysiakini

4 ulasan:

  1. setakat kena pecat apalah sangat
    kalau dah ramai dipecat takut tergugat
    tolak tetap tolak

    BalasPadam
  2. Mat sembab ni dia sebenarnya yang takut disingkirkan. Kalau najib jadi PM mungkin dia tak risau sangat sebab najib memang dah terkenal dengan penakutnya.

    Masalahnya ada PM lain yang lebih berpengalaman tentang singkir menyingkir ni iaitu madey. Sekor lagi ialah rosmah yang tidak kurang beraninya. Anytime mereka boleh picit telur najib.

    BalasPadam
  3. tiap kali pru kuar warning nih...hahaha..kalau pecat sape je yg tinggal dlm umno....

    BalasPadam
  4. Satu puak pun nak sabo jugak ke

    BalasPadam