Selasa, 2 April 2013

Zulkifli Noordin kaki temberang?

Saya baca dalam blog Penarikbeca15.blogspot.com apabila Zulkifli Noordin pusing jam ke belakang dakwaan beliau hina agama Hindu semasa beliau duduk dalam Pas lagi dan berceramah depan orang Pas.Kata Penarik Beca;
"Pernah sekali saya bertemu dengan Zulkifli Nordin dalam ceramah PAS. Waktu itu saya jadi drebar seorang penceramah PAS. Zulkifli Nordin datang dengan Pak Salleh Bakar. Memang waktu itu mereka selalu bergerak berdua. Zulkifli Nordin berceramah dan Pak Salleh pula baca puisi.

Ketika makan di rumah tuan rumah di mana ceramah itu diadakan, saya kata kepada Zulkifli Nordin, "Awat hang ni ceramah kira nak membohong ja?!" Dengan muka yang langsung tak nampak rasa bersalah, Zulkifli Nordin hanya tersenyum sahaja. Seorang pekerja Pejabat Agung PAS yang selalu memandu kereta yang dinaiki oleh Ustaz Fadzil menceritakan bahawa Almarhum Presiden PAS itu tidak suka berjumpa dengan Zulkifli Nordin."
Baca di
sini.

Seronok jadi pencacai Umno na..cukup dengan penafian dalam media mereka tak akan didakwa.Kalau Tian Chua,Anwar ,pemimpin Pas buat lagu tu kena baling batu,kena serang dengan kayu dan telor tak kira la isu apa pon pantas dan cepat diheret ke balai polis,didesak mohon maaf.

3 ulasan:

  1. Cuba hang check, banjir yang dia kata berlaku di Selangor Mansion/Maiden/Wisma Yakin semua tu, tahun bila? Ada dah 10 tahun?

    Penipu mamat ni. Masa ni dia dah kena terajang dari PAS dah yob.

    BalasPadam
  2. DULU PUAK2 HAMPA LA JUGA DOK KULOM TELOR DIA..

    BalasPadam
  3. Nk buat lagu mana,kulom ka,apa ka,dh menikah cek baru tau kelaku dia mcm tu,la ni cek x bulih nk buat apa la,dok meluat lagu tu ja la,org yg tulong kira dulu ni x tau p mana dh,,,ha,ha

    BalasPadam