Jumaat, 12 April 2013

Manifesto BN tertinggal satu tawaran penting

Zaman dulu-dulu mak bapak cukup marah kalau tau si anak menonton video lucah (video tape).Zaman sekarang dah tak ada sekatan sapa-sapa pun boleh nonton video lucah semua ada di hujung jari cuma terpulaang kepada diri sendiri mahu tengok atau pun tidak.

Tu tak pa lagi kalau orang yang mengaku sebagai Tok Guru turut terlibat siarkan video lucah dalam FB dia nak kira lagu mana.Dia hebat kapirkan MB Kelantan ,tuduh MB Kelantan sebagai sesat dan ikut ajaran syaitan tapi dalam masa yang sama FB dia turut jadikan video seks sebagai tarikan!Orang macam ni jadi kebanggaan Umno dan pemimpin Umno.Kalau jadi Tok Guru suka tengok video lucah anak murid dalam pondok dia nak jadi apa?

Blogger-blogger Umno pulak setiap hari siarkan video seks untuk disajikan kepada orangramai yang lawati blog mereka.Mereka rasa bangga blog depa jadi hit hanya kerana buat berita seks dan yang seumpama dengannya.Bagi mereka dosa pahala tolak tepi janji rakyat percaya apa yang mereka siarkan.

Tu saya kata manifesto BN tertinggal satu tawaran penting khusus untuk orang Melayu Islam dan rakyat Malaysia amnya iaitu Tawaran Video Seks Lucah.Presiden Umno Najib patut buat pembetulan manifesto Janji BN ni dengan masukkan tawaran tersebut kepada rakyat!

Dulu video seks lucah Anwar dikeluarkan,lepas tu buat video seks Nurulizzah dan MB Khalid ,terkini muncul pulak video seks lucah Setiausaha Agung Pas Pusat Mustafa Ali.Hebat pemimpin PR semua kaki seks pada pandangan Umno.Umno ditonjolkan kepada rakyat sebagai maksum dan bersih daripada segala dosa dalam pru 13 kali ini walaupun pemimpin mereka seperti Bekas Ketua Menteri Melaka dipalitkan dengan tuduhan rogol anak gadis orang,Presiden Umno juga ada kes di Port Dickson (Ini kena tanya Pengerusi Felda Isa Samad).Rasuah tak payah cakapla dah berbuih-buih salahlaku pemimpin Umno kedarah rasuah tapi bagi mereka itu tak jadi hal sebab mereka bijak beli rakyat dengan duit untuk terus sokong BN.

Jangan terkejut akan muncul banyak lagi video seks lucah black& white dalam media internet selepas ini.Umno dah mati kutu nak jawab segala isu yang melanda mereka.Umno jadikan isu peribadi untuk serang pemimpin parti lawan mereka.Umno mau rakyat jadi apa sebenarnya?

Jika anda tertipu dengan mainan licik Umno kali ni anda akan terus melihat Putrajaya kekal di tangan BN.Ingat Muhyiddin Yaasin dan Najib dah lama bagi amaran bahawa pru 13 adalah ibu segala pilihanraya dan mereka sanggup lakukan apa saja termasuk dengan darah untuk pertahankan Putrajaya!

Baca juga;
Saya tidak mahu jawab,serah kepada peguam-Mustafa-Harakahdaily

2 ulasan:

  1. Sapa kata dia lupa!!!hg silap misaimerah oooiii!bab seks ni dia tak dak nk tawaq-tawaq dh,dia bagi teruuuus x gaduh nk mintak.,,tak payah hg nk tunggu pilihqnraya kecik ka, besaq ka,,,silap haribulan sama sama depa pon akan buat video gila tu,,,kalau x di calun kan dlm pru ni,,,,,tunggu dan lihat.

    BalasPadam
  2. Kalau tak buat penyelidikan anda akan terus tersesat :) selidik terlebih dahulu sebelum berkata2, pemimpin pembangkan lebih taksub kepada parti daripada agama.

    BalasPadam