Selasa, 30 April 2013

Lain kali tayang bagi banyak lagi video lucah kat markas BN

Siswi 'dicabul' penyokong BN disaran lapor polis
Pengerusi BN Johor Abdul Ghani Othman menggesa dua mahasiswa Kolej Universiti Selatan yang mendakwa dicabul penyokong BN dalam majlis dihadiri perdana menteri semalam tampil membuat laporan polis.

"Tapi kalau berlaku tolong buat laporan pada polis dan biar mereka siasat," katanya ketika ditanya pemberita.

Beliau bagaimanapun berkata, tuduhan itu "tidak semestinya betul siapa yang membuatnya".
Ghani berkata, beliau tidak sedar jika benar dakwaan itu berlaku walaupun hadir dalam program yang dirasmikan Datuk Seri Najib Razak di Skudai itu.

"Ia kawasan awam, kamu tahu. Tiada organisasi mampu melihat kemungkinan berlakunya insiden sebegitu. Ia sebenarnya (tanggungjawab) keselamatan oleh polis," tambahnya.

Dua gadis 19 tahun itu - dirujuk sebagai X dan Y - yang ditugaskan sebagai wanita pengiring bagi menyerahkan pen untuk perdana menteri menandatangani plak mendakwa menjadi mangsa gangguan seksual ketika keadaan sesak. 

"Kemudian ada seseorang sentuh punggung saya. Saya beritahu dia (Y) 'seseorang sedang sentuh saya'...," kata seorang daripadanya kepada Malaysiakini.

Dalam perkembangan berkaitan, Presiden kolej itu Thock Kiah Wah secara terbuka meminta maaf atas kejadian semalam, termasuk insiden gadis yang didakwa dicabul.

Permohonan maaf itu dibuat selepas 200 mahasiswa berkumpul dan menyatakan bantahan mereka, serta berkali-kali menuntut Thock meminta maaf.

"Semalam saya sudah minta maaf (secara peribadi kepada siswa itu). Hari ini saya minta maaf kepada semua orang. Hari ini saya minta maaf lagi," katanya.-Malaysiakini

Berita berkaitan;
Ketua Pemuda BN Terengganu:'Henti tayang video lucah'-Sinar harian online

Kalau tok guru Umno pun bubuh gambar lucah kat FB depa nak kata apa lagi

4 ulasan:

  1. sebab ghairah tayangan video tu

    http://relaxkedaikopi.blogspot.com

    BalasPadam
  2. SEX,BEER AND PARTY,HIDUP UMNO!!!!!

    BalasPadam
  3. BN kan suka sex..tu dah kerja dan propaganda mereka

    BalasPadam
  4. Filem lucah kita panggil Blue Film. Sesuatu yg kucar-kacir atau kecoh, kelam-kabut kita kata 'haru-biru'. Semua ni sinonim dgn warna Be End.

    Sekarang, dacing hanya sesuai dipamer di muzium.
    Begitu jugak dgn keris. berlambak2 dlm muzium. Amat molek Be End ni pon kita muziumkan saja.

    Mai kita sama2 doakan Dr.Mahathir hidup sihat walafiat bagi melihat sendiri keruntuhan Be End yg dia terajui dulu & seterusnya menghabiskan sisa-sisa hidupnya dlm bilik berpagarkan besi.
    Be End asal tumbang di tangan kaum sendiri. Be End baru pula bakal ditumbang oleh pihak lawan.

    BalasPadam