Rabu, 1 Ogos 2012

Dedah penyelewengan lembu kena gari, makan duit NFC RM250 juta tidur lena

Keluarga Ketua Wanita Umno Malaysia Shahrizat Abdul Jalil didakwa salah guna duit projek lembu feedlot sebanyak RM250 juta.Shahrizat bagaimanapun terlepas daripada sebarang pertuduhan di mahkamah  kononnya beliau tidak terlibat.Shahrizat tentu senyum meleret puas tengok gambar di atas Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli digari bersama seorang lagi yang dituduh kerana bocor maklumat akaun kewangan lembu NFC.

Pihak yang didakwa salah guna duit NFC sebanyak RM250 juta boleh tidur lena sementara pembocor maklumat digari dan dihadapkan ke mahkamah.

Tiba-tiba saja Rafizi ditangkap dan didakwa di mahkamah dengan pihak polis datang ke rumah dan terus dibawa ke mahkamah sebab apa?Umno-BN kini sedang bergelora di Sabah.Bahtera BN di Sabah dah nak karam lalu dipalingkan isu lembu ini untuk penyedap rasa palingkan minat rakyat yang sedang melihat gerombolan Umno-BN di Sabah yang dah pecah teruk hanya tunggu masa saja nak karam.

Umno-BN dah nak mampoih tapi masih nak tunjuk ego dan sombong mereka kepada rakyat.Rakyat tiada pilihan selain humbankan Umno-BN dalam pru 13 akan datang.
Berkaitan;
Rafizi dibebas dengan ikat jamin RM15,000.00-Selangorku.com
Polis berat sebelah gari Rafizi , tapi suami Shahrizat dikecuali-Keadilandaily.com
Dap:Dakwa Rafizi mahu balas dendam-M'kini

2 ulasan:

  1. Kerajaan sedang dalam perang melawan keganasan. Di Malaysia, senjata tidak perlu, cukup dengan peti undi dan perundangan. Cuma kadangkala gas pemedih mata digunakan juga

    BalasPadam
  2. hey najib barua altantuya butoh kau awaklah PM paling sial lagi sial mahatheer mamak kami rakyat malaysia menumggu hari kiamat kao orang dan BN

    BalasPadam