Ahad, 25 April 2010

Umno-Apco Yahudi menangkan Kamalanathan

Bangsa Melayu Umno-Apco telah menangkan calon MIC P.Kamalanathan di Parlimen Hulu Selangor dengan majoriti 1725 undi. Lapor Malaysiakini ;

Keputusan rasmi pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor ialah calon BN P Kamalanathan mendapat 24,997 undi, manakala calon PKR Datuk Zaid Ibrahim memperolehi 23,272 undi. Kamalanathan menang dengan majoriti 1,725 undi. Undi rosak 731. Keputusan itu diumumkan oleh pengurus pilihan raya kecil itu, Nur Hisham Ahmad Dahlan pada jam 9.20 malam.

Presiden MIC, Datuk Seri S Samy Vellu tiba ketika Nur Hisham sedang membuat pengumuman keputusan pilihan raya kecil tersebut.Baca di sini.

Aku nak ucapkan tahniah kepada orang Melayu ,Cina dan India yang undi calon Pakatan rakyat Datuk Zaid Ibrahim yang berketurunan Melayu . 'Terimakasih' tak terhingga juga kepada orang Melayu Umno-Apco Yahudi yang menangkan P.Kamalanathan! Secara tak langsung orang Melayu yang sokong BN telah mengiktiraf syarikat APCO Yahudi tu untuk terus bermaharajalela di Malaysia.

Sepatutnya BN kena menang dengan majoriti lebih besar kerana nilai wang besar yang dilaburkan untuk orang Melayu Felda berjuta-juta ringgit. Orang Melayu Felda nampak duit tak nampak talibarut Yahudi yang bermaharajalela dalam kerajaan Umno-Bn.Cukup dulu takat ni.

3 ulasan:

  1. Salam...

    betullah pepatah mengatakan melayu mudah lupa...lupa akan kesengsaraan yg dinikmati hampir 63thn pemerintahan BN..sdgkan dlm tempoh 2thn pemerintahan Pakatan Rakyat pelbagai kemudahan yg disediakan dan telah dinikmati oleh rakyat di Selangor.xblh bezake org melayu la ni???63 thn kesengsaraan dgn 2thn kenikmatan???xblh nak ckp pe la....keputusan kemenangan tlh berpihak kpd BN..oleh itu, BN wajib kotakan janji anda dlm kempen pilihanraya..jika ada janji yg xdikota tu...jika org melayu xleh nak fikir jgk...xtau lah...dah besaq...reti pikiaq sendiri...jgn skali lagi pepatah melayu mudah lupa diungkap semula..wawahua'lam

    BalasPadam
  2. Bismilah Hir Rahman Nir rahim
    Semangat perjuangan kami memang tidak pernah runtuh . Penat lelah kami tidak pernah kami ungkit. Wang ringgit kami yang kami keluar sendiri pun tak pernah kami kesali. Waktu dan tenaga kami yang terbuang pun kami tidak pernah mengadu . Kami akan tetap dengan slogan " LAWAN TETAP LAWAN "
    Cuma persoalannya kami hanya sekadar bantu untuk memenangkan calon calon yang di utarakan oleh Pemimpin Pemimpin Pakatan Rakyat tanpa mempersoalkan walaupun calon adalah bekas peminum arak dan tolak hukum hudud pada masa lalu. Yang kami kesal Negeri Selangor di mana Menteri Besar nya dan pentakbirannya di takbir oleh Pakatan Rakyat tidak mampu untuk menjamin masa hadapan rakyat Negeri Selangor sila baca uraian saya di bawah ini.
    Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Di Bumi Allah ini , manusia sekarang perlu duit untuk hidup bukan air free untuk hidup . Ada peneroka tunggu 15 tahun untuk mendapat wang Pampasan . Menteri Besar Selangor lembab dan bodoh nak mampus hanya sekadar janji dalam tempuh 3 bulan kepada Pemaju ( milik kroni UMNOBN APCO) untuk membangunkan tanah yang terbiar .Kalau gagal juga selepas tiga bulan kerajaan negeri selangor akan bertindak (nak pilihan raya baru nak cakap , sudah 2 tahun beb kenapa baru sekarang?. Poooodah.
    PM 1 Malaysia APCO dalam satu hari sahaja RM1000.00 Cash dan Bank draf RM49,000.00 kalau BN menang . So tolong pikir nak tunggu 3 bulan atau menang kan BN ,esok dapat duit RM 49,000.00 .Conform Besok peneroka boleh cash kan bank draf RM49,000.00 selama ini yang tertunggak selama 15 tahun .Tidak rugi kerajaaan PM 1 Malaysia mengajikan Yahudi Israel APCO untuk membantu pentakbiran Malaysia. So buat MB Selangor tolong belajar dari kebodohan jangan asyik nak bagi free air je! Zaman sekarang orang tak nak benda free , orang nak duit . Paham tak orang nak duit bukan air free . Air free tak boleh menyekolahkan anak , air free tak boleh repair rumah , air free tak boleh membersihkan longkang tersumbat .Air free tak boleh pergi Haji . Orang FELDA FELCRA dapat wang Rm1000.00 + RM 49,000.00 sudah boleh bergelar " Aku Kaya , Aku Kaya , Aku Kaya " Hidup BN HIDUP MIC Hidup APCO
    Kalau Memperjuangkan mendiang KUGAN tak mungkin akan dapat RM1000.00 + RM 49,000.00
    Kalau memperjuangkan mendiang TB Hock tak mungkin akan dapat RM 1000.00 + RM 49,000.00 dan dapat RM 3 JUTA untuk sekolah CINA di Hulu Selangor. Suruh je MB Selangor letak jawatan .
    Fikir sejenak kalau pilih BN sudah tentu Ahli Parlimen akan dapat peruntukkan wang kalau pilih Pakatan Rakyat sudah tentu tidak akan dapat wang peruntukkan dari kerajaan PM 1 Malaysia , 1 Israel mana yang u all pilih .hj jamaludin

    BalasPadam
  3. cukup2lah tu. terimalah kekalahan tu. ada je alasan klu dah kalah, klau menang, xdenya kan keluar artikel ni..hehe..biasalah tu.. anda je dgn pihak anda je yg benar, betul, suci, tulus, masuk syurga..pihak lain smua salah,zalim n all la..

    fikirlah..jgn smpai tersiksa dek dizalimi pihak sndiri dgn memberikan tulisan sebgini...

    BalasPadam