Jumaat, 23 April 2010

Ceramah kat Masjid tak boleh , kawan ngan Yahudi boleh saja!

Inilah perangai orang pegang jawatan agama kalau bab nak control masjid , tak bagi orang yang tak sebulu dengan ideologinya nak guna bagi kuliah maghrib pun tak boleh. Tok Guru Nik Aziz dilarang bagi ceramah dan kuliah maghrib di masjid -masjid Hulu Selangor. Aku yakin Tok guru tak akan guna masjid untuk sebut perkataan Umno dalam masjid . Tapi bangsa Umno ni kalau buat tahlil, doa selamat tu kira ok tapi kalau buat kuliah magrib haa itu tak boleh!

Umno kawan dengan Yahudi boleh saja.Langsung tak berani orang pegang jawatan agama ni nak tegur Umno yang buat link dengan syarikat Yahudi Apco Worlwide. Ada Khusrin ,Pengarah Jais tu berani tegur Umno dalam isu Apco.? Ooo itu tak boleh politik- politik ni tak masuk dalam kepala.Isu Kalimah Allah boleh isu Umno jadi talibarut Yahudi tak boleh cakap.

Kalau jadi Pengarah Jais takat nak buka dan tutup masjid untuk halang sampaikan ceramah agama serah saja jawatan Pengarah Jais tu kepada pengawal keselamatan. Cakap macam polis pulak ini arahan, arahan, arahan.

3 ulasan:

  1. Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

    Allahumma salli `ala muhammadin wa'ali muhammad, kama sallayta `ala ali ibrahim, wa'ali ibrahim wa’ barik `ala muhammadin wa'ali muhammad, kama barakta `ala ali ibrahim, wa'ali ibrahim filalamamin innaka hamidun majid

    Astafirullahhalazim, Astafirullahhalazim, Astafirullahhalazim,

    Ya Allah janganlah engkau biarkan kami di kedudukan ini diselubungi dosa kecualiI engkau ampunkan, sebarang halangan kecuali engkau lepaskan, sebarang hutang kecuali engkau tunaikan, sebarang penyakit kecuali engkau sembuhkan, sebarang kezaliman kecuali engkau menangkan, sebarang hajat daripada hajat-hajat duniawi dan ukhrawi kecuali engkau permudahkan dan tunaikannya, ya rabbalalamin.

    Ya Allah muliakan kedudukan Islam dan orang-orang Islam
    Ya Allah bantulah Islam dan orang-orang Islam.
    Ya Allah bantulah Mujahidin fi sabilillah di setiap tempat.
    Ya Allah hancurkan kekufuran dan orang-orang kafir.
    Ya Allah hancurkanlah syirik dan orang-orang musyrik
    Ya Allah hancurkan Datuk Muhammed Khusrin seandainya dia berlaku curang, zalim, berlaku tidak adil dan memusuhi Islam dan pendokong-pendokong agamaMu.
    Ya Allah hancurkanlah UMNO dan Barisan Nasional seandainya mereka berlaku curang, zalim, berlaku tidak adil dan memusuhi Islam dan pendokong-pendokong agamaMu.
    Ya Allah hancurkanlah musuh-musuh Engkau dan musuh Islam.
    Ya Allah pecahkan pakatan, kumpulan,ikatan dan persetujuan mereka, gegarkanlah kaki-kaki mereka.
    Ya Allah belenggukanlah mereka dengan anjing-anjingMu, YA Qahhar, Ya Jabbar, Ya Muntaqim Ya Allah.
    Ya Allah yang menurunkan kitab, yang menggerakkan awan, yang menghancurkan tentera Ahzab, hancurkanlah mereka, hancurkanlah mereka, hancurkanlah mereka dan menangkanlah kami keatas mereka.
    Ya Allah binasalah mereka semuanya dan jangan seorang pun engkau lepaskan.
    Ya Allah kekuasaanMu mengatasi mereka sesungguhnya mereka tidak mampu melemahkan kuasaMu .
    Ya Allah satukanlah hati-hati orang Mukmin dan perelokkan diantara mereka.
    Ya Allah bukakanlah petunjuk dan kebenaranmu kepada kami dan masyarakat kami dan engkaulah sebaik-baik pembuka petunjuk dan kebenaran.

    Amin, Ya Rabbalalamin.

    BalasPadam
  2. ada masa linkkan http://arusperjuangan.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Salam...

    Mga allah sentiasa memebri taufiq hidayah dan menjaga keluhuran iman dan amanah para pemimpin kita...amin ya Rabb

    BalasPadam