Isnin, 19 April 2010

Perangai Umno lebih teruk daripada Babi!

Tidak ada binatang yang orang Melayu paling rasa geli-geleman melainkan babi yang jelas disebut dalam Quran haram memakannya dan kalu tersentuh kena samak. Kalau orang bagi tau kata puting rokok atau filter rokok ada ada campur sel darah babi yang punya hati keras pun ketagih rokok serta merta akan cari rokok yang tak ada filter untuk hisap. Bila disiasat kata rokok di Malaysia tak ada kaitan dengan rokok luar negeri kita akan hisap balik rokok yang ada filter bagi yang jadi penagih rokok.

Aku puji sikap Zaid Ibrahim yang jadi calon Pakatan Rakyat prk Hulu Selangor kata dulu dia memang kaki tunggang dan dia telah bertaubat kepada Allah SWT. Kuasa nak ampun hanya ada pada Allah bukan pada Umno dan suku sakatnya. Kalau yang bunuh 99 orang pun Allah Taala ampun dosanya dan Zaid juga adalah hamba Allah Taala bukan hamba pencacai Umno Yahudi.

Cerita buat gambar super impose ni zaman KU LI pangkai tengkolok salib masa duduk dalam parti Semangat 46 dulu dah ada.Orang Melayu pulak sangat fobia dan jadi histeria dengan cerita salib .Orang Melayu pun ramai-ramai sokong Umno dan jadi pencacai Umno tapi tu dulu zaman tak ada media baru dan internet .Orang Melayu dah berubah tapi perangai Umno dan puak-puaknya tak pernah berubah dengan gedebenya ,samsengnya dalam setiap pilihanraya.Hanya itu pun caranya Umno nak menang dalam pilihanraya.Sanggup burukkan bangsa sendiri tapi cakap berjuang untuk bangsa .Inilah akibatnya jika mahu keluar daripada perut busuk Umno yang dah busuk hingga ke ususnya.Umno tak dapat cakap isu bangsa dan agama di prk Hulu Selangor kerana tidak dapat bertanding jadi hanya isu arak saja modal Umno

Tak dinafikan yang betul tetap betul dan yang benar tetap benar dan yang salah tetap salah. Tapi akibatnya kalau mahu keluar daripada perut busuk Umno inilah akibatnya yang Zaid dapat.Zaid akan selamat daripada gambar yang disuper impose jika terus berada dalam perut busuk Umno! Nasib pemimpin Umno yang rogol anak Portugis sampai bunting, yang jadi pembunuh, pemimpin Umno yang ditangkap khalwat di PD, pemimpin Umno yang raba punggung peramugari akan terselamat daripada sebarang pendakwaan kerana badan penguatkuasaan berada dalam genggaman mereka.Babi pun tau malu tapi parti yang bernama Umno langsung tak tau malu.Janji menang!

Nak tengok kerja super impose pencacai Umno Yahudi yang didedahkan Harakahdaily sila klik di sini.

3 ulasan:

  1. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Bila bicara pasal peel bangsa UMNOBN APCO ni , apa yang tak pernah di buat oleh bangsa UMNOBN APCO.
    1)UMNOBN APCO lah serahkan Singapura kat Cina.
    2)UMNOBN APCO lah serahkan P.Pinang kat KM Cina
    3)UMNOBN APCO lah serahkan Bukit kat Cina .
    4)UMNOBN APCO lah serahkan Tanjung kat Keling
    5)UMNOBN APCO lah serahkan Batu Putih kat Cina
    6)UMNOBN APCO lah serahkan Hulu S'gor kat Keling
    7)UMNOBN APCO lah gajikan DuitRakyat kat 1Israel
    8)UMNOBN APCO lah beli Jet Tapi enjin x tau mana
    9)UMNOBN APCO lah beli kapalselam xleh selam
    10)UMNOBNAPCO lah beli kapalperang tapi terbakar
    11)UMNOBNAPCO cuma bijak habiskan duit rakyat,petronas
    12)UMNOBN APCO pandai cium keris takutkan cina dan keling.
    13)UMNOBN APCO pandai punggut katak katak jalanan dan tong sampah.
    14)LU ORANG SAMBUNGLAH GUA DAH LETIH DENGAN UMNOBN APCO NI . TAK PERNAH YANG BAIK.
    hj jamaludin

    BalasPadam
  2. Nak panggil BABI pun aku rasa tak berapa layak. Perangai umno ni lebih teruk dari BABI. Apa binatang yang lebih teruk dari BABI? Kalau ada itulah dia umno

    BalasPadam
  3. Perangai Umno...setaraf syaitan

    BalasPadam