Isnin, 26 April 2010

Penyokong parti taik Perkasa-Umno-Apco mahu hukum kaum Cina

Dalam laporan Malaysian Insider Tengku Adnan tolak gesaan Perkasa, tak wajar kaum Cina dihukum melaporkan;

Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor menolak gesaan Perkasa agar kerajaan pusat menangguhkan bantuan kepada masyarakat Cina ditangguhkan susulan keputusan pilihan raya kecil Hulu Selangor semalam.

Tengku Adnan berkata adalah tidak wajar masyarakat Cina pada keseluruhan dihukum hanya kerana peratusan menyokong pihak BN tidak memuaskan.

“Kita kerajaan yang bertanggungjawab... tak wajar menghukum kerana ada juga pengundi Cina sokong BN,” kata beliau ketika ditanya gesaan Perkasa agar kerajaan persekutuan BN menangguhkan bantuan dan peruntukan kepada masyarakat Cina ditangguhkan.-Malaysian Insider.

Inilah amalan turun temurun puak racis yang katanya perjuangkan Melayu sejati tapi menangkan 'kamal anak nathan' di Hulu Selangor.Ugut jangan tak ugut ,rakyat lawan tak mau tolong, rakyat sokong boleh tolong. Inilah budaya parti taik yang dah busuk hingga keususnya..teruskan ugut rakyat tengok siapa yang akan bungkus pru akan datang! Undi calonPakatan meningkat bukan menurun cuma tak menang.

1 ulasan:

  1. salam..renubgkan Firman Allah dlm Al-Quran Surah Al-Maidah Ayat 54 yg bermaksud : "Wahai orang-orang yang beriman! Sesiapa di antara kamu berpaling tadah dari agamanya (jadi murtad), maka Allah akan mendatangkan suatu kaum yang Dia kasihkan mereka dan mereka juga kasihkan Dia; mereka pula bersifat lemah-lembut terhadap orang-orang yang beriman dan berlaku tegas gagah terhadap orang-orang kafir, mereka berjuang dengan bersungguh-sungguh pada jalan Allah dan mereka tidak takut kepada celaan orang yang mencela. Yang demikian itu adalah limpah kurnia Allah yang diberikanNya kepada sesiapa yang dikehendakiNya; kerana Allah Maha Luas limpah kurniaNya, lagi Meliputi PengetahuanNya"

    BalasPadam