Jumaat, 30 April 2010

Inilah dia Satu Malaysia



Sewaktu bersolat Jumaat tadi di Masjid An Nahdhah di seksyen 18 ada digantung banner berkaitan arwah Aminulrashid. Tapi lepas solat Jumaat didapati telah 'hilang' direntap pihak berkuasa tapi bukan MBSA. Faham-faham la sapa lagi yang rentap.

Begitu juga di bulatan tasik Shah Alam berdekatan Masjid Negeri, di Seksyen 19, 17 dan juga di seksyen 2 Shah Alam. Yang tak dibuang ialah di Markaz Pas seksyen 18 Shah Alam (gambar sebelah).

Bermula dengan pembunuhan wanita Moggolia yang cantik manis Altantuya , seterusnya Kugan, Teoh Beng Hock (depa kata dia bunuh diri betoi ka tidak Tuhan saja yang tahu) dan hinggalah kepada kematian adik Aminurashid yang ditembak mati oleh polis telah mencemarkan imej pasukan polis yang kerjanya jaga keselamatan orang awam.

2 ulasan:

  1. orang umno ni nak pejuang melayu..tapi tembak org melayu(amirul)bodoh btol...xpa2...org umno pejuang melayu kita pas pejuang islam...mana lagi bagus.....daripada cucu jan....

    BalasPadam
  2. Pengawal keselamatan Istana Diraja Kelantan, Ramli Mohd, ditembak ketika dia dalam perjalanan pulang dari bertugas tengah malam tadi.

    Pengelola Istana Kelantan, Datuk Abdul Halim Hamad, mengesahkan kejadian itu semasa dihubungi The Malaysian Insider di Hospital Raja Perempuan Zainab II di sini.

    Mangsa bagaimanapun berada dalam keadaan stabil.

    BalasPadam