Khamis, 22 April 2010

Akhirnya Umno mengaku guna APCO untuk kekang Pakatan Rakyat

Apalagi maruah ahli Parlimen Umno yang beragama Islam ada dalam isu Apco Worlwide agen Yahudi di Malaysia. TVSelangor dalam laporannya Apco dilantik selamatkan Umno -BN melaporkan;

BN membuat kejutan hari ini apabila salah-seorang ahli Parlimennya akui bahawa mereka terpaksa melantik syarikat berkaitan Zionis ini untuk mengekang Pakatan Rakyat.

Ahli Parlimen Kota Belud Rahman Dahlan di Dewan Rakyat hari ini berkata perlantikan APCO adalah perlu untuk mempertahankan kerajaan Umno-BN.

"Saya mahu katakan bahawa RM77 juta adalah risikonya, jumlah yang diperlukan untuk membaiki masalah yang dicetuskan Pakatan," kata Rahman.-TVSelangor.com

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini dihadapkan dengan cubaan pemerintah untuk menggantungnnya selepas pemimpin reformasi itu membongkar hubungan Umno dan APCO.

Orang Melayu yang beragama Islam yang amat sensitif dengan isu Kalimah Allah patut sedar bahwa negara kita diambang bahaya kerana bangsa Yahudi yang dilaknat Allah itu sedang bermaharajalela dalam pentadbiran kerajaan Umno-Bn dan juga telah berada di Bukit Aman .Demi hanya untuk terus berkuasa Umno-Bn sanggup jadikan agen Yahudi sebagai proksi mereka untuk terus kekal berkuasa selama-lamanya .


2 ulasan:

  1. Nauzubillahiminzalik....

    firman Allah dalam surah Al-Baqarah : AYAT 268

    "Syaitan itu menjanjikan (menakut-nakutkan)kamu dengan kemiskinan dan kepapaan (jika kamu bersedekah dan bederma), dan ia menyuruh kamu melakukan perbuatan yg keji (bersifat bakhil kedekut) sedang Allah menjanjikan kamu dengan keampunan darpadaNYA serta kelebihan kurniaNYA. Dan ingatlah, Allah Maha luas limpah rahmatNYA, lagi meliputi sentiasa PengetahuanNYA"

    BalasPadam
  2. awatlaaa bodoh sangat kerajaan kiter niii.
    aritu wat kempen tentang israel bela negara islam palestin.
    wt kutipan derma yang x samapi RM 50 juta dengan duit yang duit disumbangkan rakyat dan badan badan NGO untuk disalurkan ke palestin knonnya. ni diaorang pulak yang mintak bantuan yahudi untuk perkemaskan kerajaan malaysia... cakap jerlaa gila kuasa... mana pergi pemimpin melayu islam dalam BN??

    BalasPadam