Rabu, 28 April 2010

Ada yang kata Khir Toyo MB Selangor

Tadi dok sembang ngan kawan-kawan pasal pasca prk Hulu Selangor macam-macam info orang bawahan ni dok mengeluh aku dengar.Antaranya;

1- Mesej kerajaan Pakatan Rakyat berkaitan kebajikan di kampung-kampung tak sampai kepada rakyat .

2-Ada rakyat di Hulu Selangor yang kata Khir Toyo masih MB Selangor. Kembang pungkoq Khir dengar.

3-Ketua-ketua kampung yang dilantik pula masih berfikiran Umno tak main peranan sampaikan dasar kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor.Malu-malu kucing dengan penduduk setempat jawatan mau kerja tak buat.

4-20 meter padu air percuma rakyat kata Umno bagi!, "Mak cik air free tu makcik buang-buang jer."

5-Jentera PKR lemah! perangai Umno masih ada dalam kepala otak, tak berapa pulun bila calon yang diharapkan tak dicalonkan.Matlamat utama Pakatan Rakyat ialah lawan Umno-Bn ini yang mesti diutamakan.

6-Semarakkan program bersama rakyat atas nama PR bukan nama dan logo kerajaan negeri.

Post mortem ! sebelum terlambat.

2 ulasan:

  1. betul tu...sume kna muhasabah diri...tingkatkan usaha dan ikhlaskan diri..wawahua'lam

    BalasPadam
  2. memang betul, ketua kampong yang ada sekarangni dulunya memang kaw amno. bila dah pegang jawatan baru terhegeh hegeh isi borang pas terus jadi ahli seumur hidup tanpa melalui saluran yang sepatutnya, macamla ptmpinan pas dari cawabgab cawangan tak ada yang layak menjawat jawatan ketua kampong . sedangkan sebelum dapat memerintah negeri orang2 ni lah yang bekerja keras untuk parti semasa meenghadapi pru. pas akan dijahanamkan oleh sikap pimpinan cawangan /kawasan sendiri..... padan muka. walaupun aku tak suka amnu tapi aku makin menyampah kat pas yang baru menumpang kemenangan orang lain tapi dah tunjuk bodoh.

    BalasPadam