Sabtu, 29 Mac 2014

Najib guna Musa Hitam lawan Tun Madey?

Aku tak rasa terkejut apabila bekas TPM dan bekas Menteri Dalam Negeri Tun Musa Hitam kata mantan PM Tun Mahathir ada di KL semasa berlakunya peristiwa pembunuhan beramai-ramai Memali pada 19 November 1985 bukan Tun Madey berada di China seperti yang ditulis dalam lipatan sejarah.

Ini politik hari ni berkawan esok lusa boleh berkelahi, boleh jugak yang jadi musuh jadi kawan tidoq sebantal.Najib tentu gembira dengan kenyataan Tun Musa membelasah Tun Madey yang dilihat sering kritik Najib dan apa saja yang Najib buat semua tak kena pada pandangan Tun Madey.

Saja nak gossip..adakah ini kerja Najib untuk ajar Tun Madey supaya jangan lagi mengkritik beliau?Adakah Musa Hitam jadi orang suruhan Najib untuk ajar Tun Madey kerana Najib sendiri tak mampu untuk berdepan dengan Tun Madey yang jugak pilih Najib jadi PM?

Tun Madey memang kecewa apabila anak beliau Mukhriz kalah bertanding jawatan Naib Presiden Umno dalam PAU Umno yang lalu.Tun mau Muhkriz jadi PM ganti Najib.

Samaada Tun Madey atau Tun Musa Hitam mereka berdua memang terlibat dengan pembunuhan beramai-ramai di Memali.Tapi kes Memali dah dibawa ke mahkamah dan tak tau apa jadi hingga kini.Tengok kes Altantuya,kes Sarbaini dan Teoh Beng Hock...apa ada?

Kita pon syok dan puji Tun Musa Hitam tapi hang pa lupa ni semua politik..pakat dok update balun Tun Mahathir..haha tengok apa jadi dengan kes skandal PKFZ yang libatkanTun Madey dan Ling Liong Sik semua setel.

Dulu dok pakat usung Ku Li merata la ni pakat dok lambung Musa Hitam...mana tau kalau PR berkuasa di Johor pru 14 boleh lantik Musa Hitam jadi MB..haha.Nak pecah ayaq ketuban BN kena panggey Musa Hitam la bagi tembuih kat Johor tu.

Sib baik PR tak dapat Putrajaya..mokalau tidak Ku Li dah jadi PM.

4 ulasan:

  1. najib itu pukimak tak da kotek mampus lagi naik rakyat hidup aman sejahtera

    BalasPadam
  2. I think everything published made a lot of sense. But, what about this?
    what if you added a little content? I mean, I don't wish to tell you how to run your website, but suppose you added a post title to possibly get folk's attention? I mean "Najib guna Musa Hitam lawan Tun Madey?"
    is kinda plain. You might look at Yahoo's front page and see how they create article titles to grab people
    to open the links. You might try adding a video or a picture or two to grab people excited about
    everything've got to say. In my opinion, it might bring your posts a little bit more interesting.


    Also visit my webpage - debt relief methods

    BalasPadam
  3. Madey dei ni mmg kaki temberang....goreng orang ramai sana sini....

    BalasPadam