Misai Merah

Kena jadi macam Ezam Mohd Nor baru boleh hidup dalam Umno

Ni pandangan veteran Umno yang juga penulis blog Zaharin Mohd Yaasin (gambar bawah) isu perlantikan Ezam Mohd Mor sebagai Pengarah Komunikasi Kementerian Kewangan dengan gaji RM15,900 sebulan,elaun dan kemudahan kereta oleh Najib Razak;

"Agaknya jika dulu, salepas kena pecat dari Umno, saya masuk PKR, lepas itu saya keluar PKR dan kutuk sikit anwar ibarahin, hari ini tentu saya kaya raya, apa saya minta semua saya dapat, cuba tengok nallakarupan, ezam mohd noor zahid mat arif, lokman nor adam, zahrain hashim, zulkefli noordin dan banyak lagi, ini orang2 yg menyantau umno tahun 98, sekarang nak jadi bomoh pula kononnya nak ubatkan Umno, tp bukan bertambah baik, sebaliknya dah mula nazak. kerana memaki2 anwar Ibrahim dan tak jadi pelik, mereka juga nanti akan memaki hamun najib razak."

Tapi ada jugak yang dalam Pas tak masuk Umno tapi mesra dengan pemimpin Umno, baik dengan Najib tubuh NGO,dapat bantuan kewangan,dapat ikut Najib pi Mekah.Kini suara beliau dalam Pas dah hanyut dengan kemewahan yang dimiliki.

Betoi kata oghang tua-tua dalam dunia ni dua benda kena beringat pompuan dan duit,serban pon boleh jatuh.
5 comments:

ulasan awak tu memang betul.pandai awak mengulas.tapi biarkan dia dengan kemewahan hidup ni.belum tentu dia lena tidur bila melihat hasil yang di sumbat ke dalam mulut anak bininya denagn hasil memaki hamun kawan karibnya.


Tau Tak Pe..


Aduhhhh........ sudah kena sejibik.....


Aduhhhh...... sudah kena..... sejibik....


Tuan Zaharin.tolong bagi tau kepada penyokong umno ni bahawa umno ni dalam bahaya.bagaimana Datuk Seri Najib bolih dengan semudah itu bagi tugas yang penting kepada Ezam?.Apakah kita percaya bahawa Ezam benar-benar iklas bertugas untuk Najib?Apa yang saya dapt juga maklumat bahawa kebanyakan rahsia kita telah dibocorkan oleh puak-puak yang keluar Keadilan kemudian masuk Umno.Anwar begitu mudah dapat maklumat dari apa juga perancangan sulit kita.Tak percaya tunggulah .Kebanyakan rahsia kita di bocor oleh Ezam


Catat Ulasan


Hayati al-Quran di sini

Blog Tun Mahathir

Anwar Ibrahim

SAKMONGKOL AK47

ASPAN ALIAS

Selangorku

Free Malaysia Today

KeadilanDaily.com

peguampas

Khalid Samad

Arkib Blog :

Blog Start January 2009 Pageviews