Isnin, 17 Jun 2013

Pengerusi SPR kalau takat sedih dan kecewa kucing pon reti

Saya tulih dalam FB;
Takat nk sedeh dan kecewa..kucing hilang anak pon meraung rata rumah..letak la jawatan! Baru rakyat kata hg pa bertanggungjawab takat mngaku kata Aku curi duit hg..hg boleh dak halai duit yg Aku ambik..banyak cantikkk!..tp ni di Msia.xpa kalau di Korea,Jepun ka dah lama letak jawatan...bukan takat spr ,PM pon dah bungkuih walaupun menang pilihanraya!

Dakwat kekal berduka dalam kebenaran
KALAU orang tanya saya sekarang ini, apakah perkara yang paling menyedihkan dalam hidup saya, saya akan jawab dakwat kekal,” luah Pengerusi Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Yusuf.

Kekecewaan jelas terpancar di wajahnya. Kesedihan dengan kisah dakwat kekal tidak dapat disembunyikan. Rasa kesal dan dukacita itu dizahirkan Abdul Aziz ketika kunjungan beliau ke pejabat Sinar Harian baru-baru ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan