Khamis, 20 Jun 2013

Aiit! ni bukan kapiaq harbi ka?

Menteri KDN Zahid Hamidi berdakap tangan dengan Lim Guan Eng Ketua Menteri Pulau Pinang ketika melawat bencana alam yang menumbangkan Menara  Umno Pulau Pinang.

Aiit boleh pulak Zahid Hamidi berpeluk dengan pemimpin Dap yang dituduh Ostaz Umno Abdullah Saamah sebagai kapiaq Harbi..

Woiit hang pa kot bawah dok pakat lawan Blackout di bawah..yang di atas tak ada apa pon ..tah-tah depa pon pakat lawan Blackout nak berUG..haha apa jadi dengan kegilaan Mat Mongglia ke Jakarta minggu lepas..kenapa tak dilayan..tak malu ka ..takkan follow sampai pintu bilik..teruk-teruk Pak Lah pon tak la tunggu depan pintu bilik haha..

Sapa mau pakat ..PM tetap Mat Monggolia..bodo la kalau ikut cakap Mat Monggolia..Apa jadi dengan Ku Li yang dok pakat dengan MP dari Borneo untuk buat undi tak percaya kepada Najib?Jadi ka tak jadi?Jangan hanya hangat-hangat taik ayam..

1 ulasan:

  1. Dalam umno,kapiiaq harbi ni bermusim,lepaih pru tinggal kapiaq ja,harbi simpan sat untuk pru akan datang,sama la dgn tukang2 bagi fatwa,direhatkan buat sementara waktu.

    BalasPadam